Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

Diterbitkan Pada 12/08/2012 | Oleh cisdel | Senibina Menarik

Setiap orang pasti mengidamkan untuk memiliki rumah mereka sendiri. Tak kisah la rumah kecil atau besar asalkan dapat tinggal dengan selesa dah cukup baik. Tapi harga rumah dan hartanah yang semakin meningkat membantutkan hasrat ramai orang untuk memiliki rumah mereka sendiri. Post kali ini kami nak kongsikan gambar rumah paling kecil di dunia bersaiz 1m². Nak tahu berapa kecil rumah 1m² tu? Sila baca post ini sampai habis.

sqmhouse01 Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

ini rumah dia hehehe

sqmhouse02 Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

Boleh digunakan secara menegak

sqmhouse03 Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

boleh jugak tidur dalam rumah tu hehe

sqmhouse04 Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

mudah untuk dibawa ke mana-mana

sqmhouse06 Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

juga boleh dimasukkan dalam kereta

sqmhouse05 Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

Kini anda boleh berumah di mana-mana sahaja hehehe

Macam mana menarik? Rumah ini mungkin sesuai bagi mereka yang perlukan privasi dan larikan diri dari hiruk pikuk kesibukkan kota haha. Rumah ini tidak dijual, sebaliknya pencipta rumah ini menyediakan pelan membuat rumah ini dengan percuma. Beli segala barang yang diperlukan, buat ikut pelan, siap! Keterangan lanjut sila layari sumber kami.

cisdel rumah kecil Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

sumber: toxel dan laman web rasmi rumah kecil ini

Kongsi Artikel

3 Responses to Rumah Paling Kecil di Dunia Bersaiz 1 Meter Persegi

  1. OrangAkaun berkata

    macam hidup dalam peti ais..

  2. ni bukan rumah. ni kotak…

  3. razfira berkata

    kecik sgt.. x sesuai untuk saya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>