Aksi Penguin Comel yang Sedang Mandi

Published On 03/08/2012 | By cisdel | Comel

Pada bulan puasa ni pasti ramai yang suka mandi kan untuk menghilangkan rasa panas. Tapi jangan la mandi lebih-lebih pulak ye dan jangan la pulak sampai tak mandi. Bersederhanalah ye hehe. Post kali ini kami nak kongsikan beberapa aksi menarik penguin yang sedang mandi haha. Macam-macam gaya ada penguin ni mandi semoga dapat mengisi masa lapang dan membuatkan anda terhibur :)

penguin mandi 1

rasa dulu sikit air sejuk ke tak hehehe

penguin mandi 2

basahkan kepala dulu…

penguin mandi 3

basahkan badan pulak hehehe

penguin mandi 4

posing sikit hahaha

penguin mandi 5

dah siap guling-guling dah penguin ni mandi haha

penguin mandi 6

curi-curi minum air sikit.. haha penguin je boleh buat macam ni ye..

Macam seronok je tengok penguin ni mandi kan haha kepada sesiapa yang belum mandi tu sila lah mandi ye. Tapi ingat mandi je.. jangan dok bantai curi-curi minum air shower pulak masa bulan puasa ni haha. Sia-sia je batal puasa dalam bilik air.. tak berbaloi langsung hehe.

cisdel mandi shower

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

3 Responses to Aksi Penguin Comel yang Sedang Mandi

  1. sha says:

    wau..comel giler penguin nie…

  2. shatmashuri says:

    hahahha… memg comei…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *