Koleksi Gambar Ilusi yang Akan Memeningkan Kepala Anda

Published On 18/07/2012 | By cisdel | Menarik

Maih ingat lagi dengan koleksi 26 gambar animasi gif yang boleh buatkan korang pening kepala dulu? Hehehe kali ini kami nak kongsikan tambahan beberapa gambar lagi yang akan memeningkan kepala korang. Tapi gambar ini semua statik dan bukannya animasi bergerak. Walaupun demikian, gambar-gambar ni semua nampak macam bergerak dan kalau tengok lama-lama boleh pening kepala. Amaran awal, jangan tengok gambar di bawah ini lama-lama.. Kalau dah pening sila tengok post lain ada lagi 586 post menarik di cisdel.com ni hehehe

gambar pening 1

gambar pening 1

gambar pening 2

gambar pening 2

gambar pening 3

gambar pening 3

gambar pening 4

gambar pening 4

gambar pening 5

gambar pening 5

gambar pening 6

gambar pening 6

gambar pening 7

gambar pening 7

gambar pening 8

gambar pening 8

gambar pening 9

gambar pening 9

gambar pening 10

gambar pening 10

gambar bergerak

gambar pening 11

Urghhhh.. kami yang tulis post ni pon dah naik pening dah.. kena rehat 2-3 minit baru sambung balik. Maaflah ye kalau post ini membuatkan anda pening. Tapi sekali sekala apa salahnya kan? hahaha

cisdel ilusi

sumber: izismile

Kongsi Artikel

One Response to Koleksi Gambar Ilusi yang Akan Memeningkan Kepala Anda

  1. Ikhtiar Shah says:

    hahaha..mmg pening..tpi kalau yg lembu cisdel ni mmg lawak.kah3..tak jadi la

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *