Ikan Gergasi yang Sangat Cool Diperbuat daripada Botol Minuman Terpakai

Published On 12/07/2012 | By cisdel | Rekaan Menarik

Masyarakat sekarang memang sudah semakin sedar tentang kepentingan kitar dan guna semula. Walaupun mungkin banyak barang yang tidak dapat dikitar semula menjadi produk asal tapi banyak karya kreatif yang telah dihasilkan dengan menggunakan barangan terpakai. Post kali ini kami nak kongsikan gambar arca ikan gergasi yang sangat cool dihasilkan daripada botol minuman terpakai.

ikan gergasi kitar semula

2 ekor ikan gergasi tersadai atas darat

Giant Fish Sculptures Made from Discarded Plastic Bottles in Rio

lampu-lampu pada ikan tu menjadikan dia sangat cantik!

sirip ikan

close up sikit

lampu pada ikan

lampu dan lampu dan lampu

pantai meriah

Meriah Betul Pantai kat Rio ni

gambar ikan tepi pantai

hari siang tak nampak cool sangat tapi masih hebat

Macam mana cool kan? Nanti kalau ada masa lapang cuba la cari botol-botol air mineral lepas tu buat la bentuk gajah ke, ikan ke lembu cisdel ke hehe. Kalau rasa macam cun gila boleh hantarkan gambar tersebut pada kami :)

cisdel susun botol

sumber: planetcustodian

Kongsi Artikel

2 Responses to Ikan Gergasi yang Sangat Cool Diperbuat daripada Botol Minuman Terpakai

  1. hamba says:

    serius la memang cantik

  2. OrangAkaun says:

    2 ekor ja? sok aku buat kat klcc lagi sekor..bosan tengok paus besi klcc..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *