Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama-rama

Published On 09/07/2012 | By cisdel | Comel

Telatah dan gelagat kucing comel bermain sering kali dapat menjadi penghibur kepada kita. Memandangkan kami hanya membela lembu cisdel dan tidak mempunyai kucing, terpaksalah kami tengok gambar-gambar kucing comel di internet sahaja hehehe. Post kali ini kami nak kongsikan gambar gelagat seekor kucing comel bermain dengan rama-rama yang sangat banyak. Semoga terhibur

kucing comel main rama rama Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama rama

santai betul kucing ni

gambar kucing yang sangat comel Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama rama

weeeee

rama rama Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama rama

banyak betul rama-rama ~.~

kucing bermain Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama rama

ramai-rama tu tak lari pon..

cute cat playing wit butterflies Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama rama

bergolek-golek jangan sampai lenyek rama-rama tu dah la ye

Macam mana comel kan kan kan? Rama-rama tu pon cantik jugak. Macam rama-rama dalam post “Koleksi Gambar Rama-rama yang Sangat Cantik” yang kami pernah kongsikan dulu. Kalau tak pernah baca sila la klik link tu ye banyak rama-rama yang cantik ada dalam dekat situ hehe.

cisdel main dengan rama rama Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama rama

sumber: kucing comel bermain di barnorama

Kongsi Artikel

3 Responses to Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama-rama

  1. ribena says:

    eeee..comel nyeee dieeee….. eeee…gerammm

  2. Ikhtiar Shah says:

    ehh,serius comel laa..lembu cisdel pun comel tpi menyemak juga rama2 kt badan lembu.hak3

  3. Ijja.M says:

    comel laa…suke nengok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>