Koleksi Pelekat Iklan yang Sangat Unik dan Kreatif

Published On 05/07/2012 | By cisdel | Iklan Menarik

Seperti yang sedia maklum, iklan yang kreatif dan berkesan mampu untuk menarik lebih ramai pelanggan membeli produk kita. Selain itu ia juga mempu untuk menarik perhatian dan memberi kesedaran tentang sesuatu kempen atau produk. Post kali ini kami nak kongsikan gambar koleksi pelekat iklan yang sangat untik dan kreatif. Iklan-iklan berkenaan dilekatkan di merata tempat seperti di atas jalan raya, tangga dan sebagainya.

Creative-Advertising-Stickers-001_mini

Kalau nampak ni memang terkejut la ada orang dalam lubang tu

Creative-Advertising-Stickers-002_mini

err iklan kutu anjing.. dia letak besar-besar di lantai pusat beli belah

Creative-Advertising-Stickers-003_mini

tampal iklan dekat zebra crossing haha nice

Creative-Advertising-Stickers-004_mini

Swiss Skydive ~ tampal dekat lantai lift -.-

Creative-Advertising-Stickers-005_mini

Pantai di lantai train haha

Creative-Advertising-Stickers-006_mini

ini adalah iklan periuk api haha

Creative-Advertising-Stickers-007_mini

Jeep boleh parking dekat mana-mana je

Creative-Advertising-Stickers-008_mini

Kejam woo letak pelekat macam ni dekat lift haha

Creative-Advertising-Stickers-009_mini

Create space, organise – iklan Ikea

Creative-Advertising-Stickers-010_mini

haha iklan ni sangat kreatif

Creative-Advertising-Stickers-011_mini

Haha pelekat lubang untuk main skateboard

Creative-Advertising-Stickers-012_mini

Iklan kesedaran parkinson

Creative-Advertising-Stickers-013_mini

Kejam iklan ni, penat je anjing tu dok jilat-jilat lantai haha

Creative-Advertising-Stickers-014_mini

Instant vacation

Creative-Advertising-Stickers-015_mini

ok ini cool! pelekat landasan Hot Wheels!

Creative-Advertising-Stickers-017_mini

Ini iklan nak tunjukkan apa yang anda perlu buat kalau jumpa ada orang terbaring di tengah-tengah jalan

Creative-Advertising-Stickers-016_mini

Ini iklan perpustakaan

Creative-Advertising-Stickers-018_mini

Iklan beruang dalam sangkar.. bila orang lalu habuk dari kaki kita tu akan melekat dan nampak macam sangkar/penjara

Creative-Advertising-Stickers-019_mini

GreenPeace

Creative-Advertising-Stickers-020_mini

Lintasan zebra bar code

Creative-Advertising-Stickers-021_mini

pokok kena tebang

Creative-Advertising-Stickers-022_mini

Iklan cat.. tapi pakai pelekat hahaha

Creative-Advertising-Stickers-023_mini

Alice in Wonderland haha nice

Macam mana cool kan? Mungkin iklan-iklan ini dapat memberi inspirasi kepada anda bagaimana untuk menghasilkan iklan yang kreatif dan mampu menarik perhatian orang ramai. Dekat Malaysia tak banyak iklan seumpana ini, kalau anda buat pasti ramai orang terpegun punya hehehe.

P/s: kalau ada orang nak iklankan produk di cisdel.com sila la hubungi admin@cisdel.com hehehe

cisdel lekat atas lantai

sumber: funsterz

Kongsi Artikel

3 Responses to Koleksi Pelekat Iklan yang Sangat Unik dan Kreatif

  1. OrangAkaun says:

    kat Malaysia kalau pasang tak boleh tahan lama sangat..haha

  2. Betul..kalau kat Malaysia hampeh la kena tanggal.. mentaliti huhu

  3. Ikhtiar Shah says:

    menirap la kalau buat cmtu dalam lif,fobia beb tgok.hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *