Daging Diperbuat daripada Belon yang Sangat Realistik dan Menyelerakan

Published On 15/06/2012 | By cisdel | Rekaan Menarik

Alkisahnya, sebuah syarikat dari Chicago telah membuat beberapa daging daripada belon untuk dipaparkan di sebuah kedai daging berkualiti. Ia mungkin digunakan sebagai iklan atau props hiasan untuk menarik minat para pelanggan. Apa yang menarik tentang daging ini ialah ia sangat realistik dan nampak menyelerakan. Kalau tak bagi tahu ia diperbuat daripada belon, pasti orang pon boleh tertipu haha

daging belon

daging belon

meat-balloons-2

haha nampak macam daging betul kan?

meatballoons-5

pelbagai bentuk dan rupa

meat ballons

kalau tergigit ni apa rasanya agaknya ye haha

Meat-Balloons-01

kalau terbang belon ni sia-sia je haha

meat-balloons-1

kalau tersalah beli ni.. balik mesti kena marah dengan mak hehe

meatballoons02

cantik pulak tengok belon-belon ni

Meat-Balloons-02

pilih-pilih… jangan tersalah beli pulak hehe

meat-balloon

display depan kedai

Macam mana cool kan? Kalau buat kat Malaysia ni agak-agak boleh jadi ke haha. Ke orang ramai akan marah sebab tertipu, nak beli daging terbeli belon pulak -.-

cisdel belon

sumber: smilepanic

Kongsi Artikel

One Response to Daging Diperbuat daripada Belon yang Sangat Realistik dan Menyelerakan

  1. OrangAkaun says:

    apasal belon tuh macam tak ikat ja?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *