Koleksi Gambar Muka Ditiup Angin Kuat yang Sangat Kelakar

Published On 28/05/2012 | By cisdel | Lawak

Bila angin kuat bertiup kat muka kita, pasti muka kita akan nampak pelik dan kelakar. Jurugambar dari Lithuania, Tadas Cerniauskas telah berjaya menghasilkan koleksi gambar bertajuk “blow job”. Dimana mesin penghembus angin yang sangat berkuasa dihalakan pada para model dan kemudian gambar mereka diambil. Sangat unik dan sangat kelakar haha tak percaya sila tengok sendiri.

Muka 1

Muka 1

Muka 2

Muka 2

Muka 3

Muka 3

Muka 4

Muka 4

Muka 5

Muka 5 - rambuk amukan sang puaka haha

Muka 6

Muka 6 - boleh buat iklan ubat gigi ni hahaha

Muka 7

Muka 7 - senyum =)

Muka 8

Muka 8 - macam makan limau masam je haha

Muka 9

Muka 9 ~.~

Muka 10

Muka 10

Muka 11

Muka 11 - comel betul.. kihkihkih

Muka 12

Muka 12 - haccuumm

Muka 13

Muka 13 - macam ada tanduk je haha

Muka 14

Muka 14 - ssupp

Muka 15

Muka 15 - err takut plak tengok muka dia ni

Muka 16

Muka 16 - weeee pfttt

Muka 17

Muka 17 - aaaaaaa

Muka 18

Muka 18

blow job 19

Muka 19

Muka 20

Muka 20

Muka 21

Muka 21 - jambang dia relax je..

Muka 22

Muka 22

Muka 23

Muka 23

Macam mana cool kan? Rasa macam nak pi letak muka depan kipas lama-lama je haha. Projek ini adalah projek berterusan jurugambar dari Lituania ni, ada banyak lagi gambar-gambar macam ni di laman web beliau. Kalau nak tengok semua sila rujuk sumber kami.

cisdel kena tiup angin

sumber: toxel, laman web rasmi Tadas Cerniauskas

Kongsi Artikel

2 Responses to Koleksi Gambar Muka Ditiup Angin Kuat yang Sangat Kelakar

  1. Ikhtiar Shah says:

    hahaha..klakar meh :)

  2. razfira says:

    errr.. muka banyak lemak ni. ehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *