Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

Published On 26/04/2012 | By cisdel | Comel

Gambar bayi comel memang mampu untuk menghiburkan kita. Tak kira la gambar baby comel marah ke menangis ke tidur ke ia tetap mampu menghiburkan dan membuatkan kita tersenyum. Suatu ketika dahulu kami pernah kongsikan gambar baju bayi yang comel-comel, post kali ini kami nak kongsikan lagi gambar bayi. Tapi kali ini nak nak kongsikan gambar bayi comel yang sedang marah pulak. Hehe walaupun tengah marah mereka tetap comel!

apehal?

Barca kalah?!

muka psiko je baby ni hehe

muka psiko je baby ni hehe

kecik besar, kecik besar je aku tengok ko haha

kecik besar, kecik besar je aku tengok ko haha

wuarghh makan budak!

wuarghh makan budak!

budak bulat

bulatnya budak ni ~.~

baby nerd

baby nerd marah hehe comel

pffttt..

pffttt..

baik-baik kena gigit haha

baik-baik kena gigit haha

dah habis kerut dah muka dia haha

dah habis kerut dah muka dia haha

gambar bayi comel

:(

sampai ternaik rambut ko

sampai ternaik rambut ko

ahhh

ahhh

ahhhhhhh

ahhhhhhh

garang betul baby yang ni hehe

garang betul baby yang ni hehe

erk~ ~.<

erk~ ~.<

ready nak serang mangsa hehe

ready nak serang mangsa hehe

ni nak marah ke nak nangis ni

ni nak marah ke nak nangis ni

>.<

>.<

baby comel marah hehehe

baby comel marah hehehe

last tutu

nape marah? tutu tak muat ke hohoho

nape nangis? sape buat??

nape nangis? sape buat??

Macam mana comelkan? Walaupun tengah marah mereka tetap comel.. Rasa macam nak picit-picit je diorang ni semua haha.. Semoga anda terhibur dengan gelagat bayi-bayi ni semua

cisdel baby marah

sumber: gambar bayi comel marah yurock

Kongsi Artikel

3 Responses to Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

  1. Ikhtiar Shah says:

    haha..wajah baby sememangnya comel dan melegakan stress kadang2.. :)

  2. wandisini says:

    Wahhhh…geramnya. aku rasa nak gigit sorang-sorang budak-budak tu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *