Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

Diterbitkan Pada 26/04/2012 | Oleh cisdel | Comel

Gambar bayi comel memang mampu untuk menghiburkan kita. Tak kira la gambar baby comel marah ke menangis ke tidur ke ia tetap mampu menghiburkan dan membuatkan kita tersenyum. Suatu ketika dahulu kami pernah kongsikan gambar baju bayi yang comel-comel, post kali ini kami nak kongsikan lagi gambar bayi. Tapi kali ini nak nak kongsikan gambar bayi comel yang sedang marah pulak. Hehe walaupun tengah marah mereka tetap comel!

04 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

Barca kalah?!

02 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

muka psiko je baby ni hehe

03 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

kecik besar, kecik besar je aku tengok ko haha

05 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

wuarghh makan budak!

08 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

bulatnya budak ni ~.~

15 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

baby nerd marah hehe comel

16 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

pffttt..

18 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

baik-baik kena gigit haha

20 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

dah habis kerut dah muka dia haha

23 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

:(

27 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

sampai ternaik rambut ko

28 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

ahhh

29 mini Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

ahhhhhhh

baby comel Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

garang betul baby yang ni hehe

baby marah Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

erk~ ~.<

baby 1 Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

ready nak serang mangsa hehe

baby 2 Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

ni nak marah ke nak nangis ni

last Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

>.<

last 2 Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

baby comel marah hehehe

last tut tut Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

nape marah? tutu tak muat ke hohoho

0001 Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

nape nangis? sape buat??

Macam mana comelkan? Walaupun tengah marah mereka tetap comel.. Rasa macam nak picit-picit je diorang ni semua haha.. Semoga anda terhibur dengan gelagat bayi-bayi ni semua

cisdel baby marah Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

sumber: gambar bayi comel marah yurock

Kongsi Artikel

3 Responses to Koleksi Gambar Bayi Comel yang Sedang Marah

  1. Ikhtiar Shah berkata

    haha..wajah baby sememangnya comel dan melegakan stress kadang2.. :)

  2. wandisini berkata

    Wahhhh…geramnya. aku rasa nak gigit sorang-sorang budak-budak tu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>