Koleksi Gambar Goatee: Kambing yang Pandai Meluncur Ombak

Published On 26/03/2012 | By cisdel | Menarik

Sebelum ini kami pernah kongsikan gambar anjing yang pandai bertenggek, burung kakak tua yang pandai main skateboard dan banyak lagi gelagat-gelagat haiwan yang comel dan mencuit hati. Kali ini kami nak kongsikan koleksi gambar kambing yang pandai dan suka meluncur ombak yang bernama Goatee. Semoga anda tergibur :)

kambing meluncur

weeee! ~,~

surfing goat

besar betul pangkat, siap ada orang usung naik pi surfing haha

goatee the surfing goat

ok hang ready, kalau nampak ombak besar hang masuk je..

kambing comel

steady, steady...

goatee-103-520x296

ok dah berlepas..

gambar kambing

bagus kambing,.. bijak.. bijak..

kambing pandai meluncur

sayang kambing lebih..

Macam mana hebatkan kambing yang bernama goatee ni, selalunya kambing terkenal dengan sifat yang takut air dan tak suka mandi. Tapi Goatee ni memang hebat dan lain daripada yang lain la haha.

cisdel meluncur

sumber: smilepanic

Kongsi Artikel

3 Responses to Koleksi Gambar Goatee: Kambing yang Pandai Meluncur Ombak

  1. Fizz.My says:

    comel kambing tu.. hahaha

  2. eez says:

    waaaaaaaa…….hebat kambing zaman sekarang ni.. bukan takat tak takut air, malahan boleh surfing lagi.. hebat!!

  3. OrangAkaun says:

    howw???
    aku sendiri pon tak reti main benda tuh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *