Gambar Kucing Membuat Gaya Yoga dengan Sangat Comel

Published On 29/12/2011 | By cisdel | Comel

Suatu ketika dahulu kami pernah kongsikan gambar anjing-anjing comel yang membuat gaya yoga. Post tersebut mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dan ada yang tanya gambar kucing yoga takde ke. Kali ini permintaan anda akan menjadi kenyataan kerana kami telah jumpa gambar-gambar kucing yoga! Dari sumber yang sama juga telah mucul gambar-gambar kucing yoga yang sangat comel sampai rasa nak cubit-cubit je kucing tu semua haha.

kucing yoga comel 1

Bebe

bolilo

bolilo

candy

candy buat hip hop move! haha

candy 2

ini pon canddy juga.. tarik nafas... hembuss

cheeto

cheeto.. ballet?

eva

eva

franklin

franklin

ghost

ghost

jersey

jersey

kayla

kayla

laredo

laredo

lyric

lyric - backstand haha

miles

miles bermeditasi

ming

ming

molly

molly

persia

persia

randy

randy

rosetta

rosetta

sammy

sammy

skittles

skittles

snoosh

hand stand tu beb

snowshoes

snowshoes

star

star

Comel kan? comel kan? comel kan? Kalau anda ada kucing sila la buat macam ni pada kucing anda ye, biar dia bersenam sikit takde la gemuk sangat nanti haha. Tapi jangan sampai mendera pulak ye. Malangnya kami takde kucing jadi terpaksa la buat pada lembu cisdel. ada beberapa lagi gambar kucing-kucing comel ni kalau nak tengok semua sila layari sumber kami :)

cisdel meditasi

sumber: yoga dogz

Kongsi Artikel

7 Responses to Gambar Kucing Membuat Gaya Yoga dengan Sangat Comel

  1. cumel gilerrrr!!!!!!

  2. panda bulat says:

    comel gile :)

  3. Pingback: Koleksi Gambar Kucing yang Sangat Gemuk dan Comel | cisdel.com

  4. petra says:

    Comel sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Niniey Nazirah says:

    real punya kah nie???????????????????????????
    kucing begaya sendiri ka nie????????????
    harap d balas ya soalan ku nie………
    tapi yg penting comel lah

  6. Pingback: Gambar Beruang Comel yang Mengamalkan Senaman Yoga | cisdel.com

  7. zalawajik says:

    *pengsan* comelnya :0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *