Model Otak yang Sangat Realistik Diperbuat daripada Makanan

Published On 15/12/2011 | By cisdel | Menarik

Orang yang kreatif mampu menghasilkan sesebuah hasil seni dengan menggunakan apa sahaja. Post kali ini kami ingin kongsikan model otak yang sangat realistik dibentuk daripada beberapa jenis makanan seperti gula, barli, dan beberapa biji-bijian. Model otak ini adalah hasil kreativiti artis yang bernama Sara Asnaghi dari Milan. Setiap satu model otak ini berukuran 6.69 inci x 4.72 inci (17 cm x 12 cm). Teruskan membaca untuk berasa kagum dengan model otak yang telah dihasilkan oleh beliau ini.

brain01

Otak yang diperbuat daripada gula-gula

brain07

diperbuat daripada birdseed (dedak burung mungkin)

brain05

hem seed

brain04

Ini barli

brain03

Beras hitam

brain02

Ini cili wooo haha nice!

brain08

Otak yang diperbuat daripada gula!

brain06

otak jerami

brain10

Otak serbuk roti

brain09

Otak-otak-otak

Teruja tak tengok otak-otak ni semua? Yang cili tu paling menakutkan sekali haha kalau termakan tu memang jadi naga la jawabnya. Lepas dah tengok otak-otak daripada makanan ini semua anda juga mungkin berminat nak tengok muka orang yang bertukar menjadi kek ini pula. Sama je hebat dan menggiurkan haha.

cisdel tengok otak

sumber: mymodernmet

Kongsi Artikel

2 Responses to Model Otak yang Sangat Realistik Diperbuat daripada Makanan

  1. aisyah ahmad says:

    lame2 tgk cam geli pun ada.hehehe

  2. Pingback: Koleksi Gambar Ukiran Daging yang Beraneka Bentuk dan Rupa | cisdel.com

Leave a Reply to aisyah ahmad Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *