Gambar Hero Menjerit yang Sangat Comel

Published On 05/12/2011 | By cisdel | Comel

Hero biasanya akan kelihatan macho dan sangat bergaya tapi kalai ini kami nak kongsikan gambar hero comel pulak haha. Gambar-gambar di bawah ini adalah ilustrasi hasil seni seorang artis Roberto Salvador yang berkerja keras membuat koleksi gambar comel hero-hero watak komik menjerit. Bayangkan macam mana Robocop yang sangat serius macam robot tu menjerit dengan membuka mulut seluas-luasnya pasti comel kan? Teruskan membaca dan tengok gelagat-gelagat hero comel di bawah ini.

lion-o menjerit

lion-o menjerit gigi dia sangat menawan, macam iklan ubat gigi haha

He-man menjerit

He-man menjerit

the flash menjerit

the flash menjerit

superman menjerit

superman menjerit

super mario menjerit

super mario menjerit

robocop menjerit

macam terseksa je robocop ni nak menjerit dengan besi segala bagai ada kat muka

punisher menjerit

the punisher menjerit muka ketat je haha

kick ass menjerit

kick ass menjerit

hellboy menjerit

hellboy menjerit

han solo menjerit

han solo menjerit

green lantern menjerit

green lantern menjerit

captain america menjerit

captain america menjerit

batman menjerit

batman menjerit

hero menjerit 2

sape kenal mamat ni sape? sila bantu

hero menjerit

ini pon kami tak kenal jugak tapi macam rupa Akira kan?

hero menjerit 4

ini robocop versi dia belum jadi robocop ke?

hero comel menjerit 3

indiana Jones kah ini?

Comelkan superhero ni semua menjerit tapi malangnya kami tak dapat kenal pasti semua nama hero-hero di atas, harap dapat berikan bantuan. Lepas ni nak keluarkan koleksi lembu cisdel menjerit pulak la haha. Anda juga mungkin meminati superhero yang dah bertukar menjadi angry birds yang ganas dan comel ini.

cisdel menjeritsumber hero comel behance

Kongsi Artikel

3 Responses to Gambar Hero Menjerit yang Sangat Comel

  1. yang bawah sekali tu chuck norris. yeah

  2. ejam says:

    fesyen mulut semua sama…
    comel2 jer semuanya…

  3. ohcikgu says:

    sama aje semuanya. hehe..

Leave a Reply to siti sabariah Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *