Gambar Kucing Comel Bermain Alat Muzik

Published On 01/12/2011 | By cisdel | Comel

Kami memang suka kongsikan gambar kucing comel di cisdel.com ini sebab kami tahu para pembaca semua majoriti memang suka melihat gelagat kucing-kucing yang comel dan mencuit hati. Sebelum ini kami pernah kongsikan gambar kucing yang sangat comel meniru gaya artis terkenal. Post kali ini kami ingin kongsikan gambar kucing-kucing comel bermain alat muzik pulak. Tak pasti samada ada benar ataupun photoshop, tapi apa yang pasti mereka memang sangat comel dan awesome :)

gambar kucing comel main flute

kucing comel main flute

gambar kucing comel main clarinet

kucing ini mungkin main clarinet

gambar kucing comel main sexsofon

menggoda je rupa kucing ni main saksofon haha

gambar kucing comel main gitar

kucing rock main gitar

gambar kucing comel main muzik

dah boleh main band dah ni cukup korum hehe

Comel kan gelagat kucing-kucing ni semua hehe kami paling suka tengok gambar kucing comel yang main saksofon tu seksi dan sangat menggoda haha. Korang suka kucing yang mana? Semenjak dua menjak ni lembu cisdel asyik main alat muzik je, dah bleh buat band dah lepas ni kot haha.

cisdel main saksofonsumber gambar kucing comel 2artville maverickartsclub

Kongsi Artikel

5 Responses to Gambar Kucing Comel Bermain Alat Muzik

  1. amirnawawi says:

    Cool! Sempoi la diorang edit.. Cam real jer..

  2. OrangAkaun says:

    hahahahhaha..menjadi…

  3. Pacifista says:

    haha…kawaii 😀

  4. aliah says:

    comelllll

  5. ain says:

    pndai nyer…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *