Gambar Buah-buahan yang Comel dan Kelakar

Published On 30/11/2011 | By cisdel | Lawak

Kami di cisdel.com memang suka untuk kongsikan gambar-gambar yang comel dan kelakar. Sebelum ini kami pernah kongsikan gambar pisang-pisang yang comel dan kelakar, kali ini kami nak kongsikan gambar-gambar buah-buahan lain pula. Buah-buahan ini semua diberikan ekspresi wajah yang comel dan kelakar dan meyampaikan mesej-mesej yang tertentu. Semoga terhibur :)

tembikai comel menjerit

tembikai comel menjerit

tembikai comel

menjerit ke menyanyi opera ni?

ukiran tembikai comel

siap pakai helmet tu tak boleh blah

terung comel pinochio

terung ni mata steam je hahaha

pepper catepiler

pepper catepiler

buah peach?

buah ni expresi dia macam sebut OMG!

limau comel

mr sunshine

cute couple strawberry

cute couple strawberry

kissing strawberry

you may kiss the bride..

buah senyum

siapa tahu ni buah ape? ke sayur ni?

tomato mini jeles dengan tomato besar

tomato mini jeles dengan tomato besar

epal comel

nakal je rupa epal ni haha

buah blueberry comel

jom mandi susu..

blueberry rendam comel

brrrrrr sejuk woo hahaha

Comel dan kelakar kan gelagat buah-buahan ni semua haha kami paling suka part tembikai menjerit tu pandai betul orang yang membuatnya. Ada banyak lagi gambar buah-buahan yang comel dan kelakar kalau berminat sila layari sumber kami. Gambar super besar punya dia bagi :)

cisdel labu menjeritsumber: funny food faces

Kongsi Artikel

9 Responses to Gambar Buah-buahan yang Comel dan Kelakar

  1. Pacifista says:

    haha…siap tambah mata lagi.cute 😀

  2. sickchild72 says:

    cutenyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  3. aisyah ahmad says:

    comel2..kreatif betul sape yg reka tu..hehehe

  4. aty says:

    cute yg blueberry 2,!!!!

  5. Niniey Nazirah says:

    kreatif tul lha
    cute g
    pandai lah ajar leh??????????????…….
    aku plg suka (MR.SunShine) tu tu plg lucu pic dia……….

  6. NOLIZA ISMAIL says:

    KELAKAR LAH SIOT…… HAHHHAHAHAHAHA PELIK BETUL GAMBAR GAMBAR NI SEMUA

  7. Pingback: Gambar Buah-buahan yang Comel dan Kelakar.

  8. hani hanisah says:

    it’s soooooo cute……..spe yg wat tu mmg kreatif……..

  9. Adnan says:

    Ini sih yang ada malah nyeremin.. -_-‘

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *