Koleksi Bas Sekolah yang Sangat Comel dari Jepun

Published On 27/10/2011 | By cisdel | Comel

Kalau anda peminat cerita Shin Chan pasti anda pernah nampak bas sekolah comel Shin Chan yang bentuk kucing tu. Kalau korang ingat bas sekolah bentuk kucing tu ada dalam kartun atau animasi sahaja, korang silap. Post kali ini kami nak tunjukkan gambar koleksi bas sekolah comel yang terdapat di Jepun. Bukan sahaja ada bentuk kucing, malah pikachu, doraemon, ikan paus dan lain-lain lagi.

Bas Sekolah Bentuk Kucing Comel

bas sekolah kucing comel

pussycat school bus

bas sekolah kucing totoro comel

Ini kucing dalam cerita anime Totoro

Bas Sekolah Bentuk Anjing Comel

bas sekolah anjing comel

bas sekolah rupa macam anak anjing

bas sekolah anjing comel 2

ini bentuk anjing kan? haha

bas sekolah anjing comel 3

aku confuse ini musang atau anjing hohoho

bas sekolah anjing comel 4

ok ini confirm anjing.. haha tengok lidah pon dah tau

Bas Sekolah Comel Bentuk Pikachu

bas sekolah pikachu

bas sekolah pikachu

bas sekolah pikachu (2)

pandangan sisi bas pikachu

bas sekolah pikachu (3)

atas bas ada pokemon lain lagi.. hehe nampak meowth kat tingkap dia tu?

bas sekolah pikachu (4)

ini pikachu versi lain pulak

Bas Sekolah Comel Versi Doraemon

bas sekolah comel doraemon

bas sekolah doraemon

bas sekolah doraemon (2)

pandangan belakang bas sekolah doraemon

Bas Sekolah Lain…

bas sekolah bentuk ikan paus

bas sekolah bentuk ikan paus

bas sekolah bentuk Thomas The Train

bas sekolah bentuk Thomas The Train

bas sekolah bentuk hello kitty

bas sekolah bentuk hello kitty

Macam mana teruja tak tengok bas sekolah comel dari Jepun ni semua. Pertama kali kami tengok memang kami rasa kagum giler… ingatkan hanya ada dalam anime atau cerita kartun je. Rupa-rupanya memang benar-benar wujud di Jepun. Pasti budak-budak sekolah suka pergi sekolah kan kalau naik bas macam ni hehehe. Anda mungkin berminat nak tengok lebih banyak lagi produk atau benda menarik dari Jepun yang pernah kami paparkan di sini.

cisdel bas sekolah2sumber bas sekolah comel: inventorspot, anhmjn

Kongsi Artikel

12 Responses to Koleksi Bas Sekolah yang Sangat Comel dari Jepun

  1. Mmg comel la…sgt kot! tapi kalau kat Jepun mmg byk kan bas2 fancy gini..tingat kat sin chan though… comelllllllllllllllllllllllll! Anyway, the cisdel bus looks xtremely cute n awesome, make one :)

  2. Ekal says:

    Mesti budak-budak kat sana suka pergi sekolah, tengok bas sekolah datang pun diaorang dah gembira.

  3. Razz Mirazz says:

    Cool la bas dorg!
    malaysia xnak buat ker?
    huhuhuhuhu

  4. OrangAkaun K says:

    sekali eksiden habeh jahanam..kehkeh

  5. aminto says:

    mesti budak2 suka ke skolah ari2 mcm nie :)

  6. Nur Hafizah says:

    Salam sejahtera…

    Itu sebahagian taktik psikologi untuk menggalakkan kanak-kanak di Jepun agar suka untuk ke sekolah.. Mereka akan rasa seronok dan bersemangat untuk ke sekolah dengan bas sebegitu… :-)

  7. Pingback: Cawan Mi Segera yang Boleh Bertukar Menjadi Robot | cisdel.com

  8. Pingback: Bas di Pakistan yang Dihias dengan Sangat Cantik dan Berwarna-Warni | cisdel.com

  9. Pingback: Koleksi Bas Sekolah yang Sangat Comel dari Jepun .

  10. Ikhtiar Shah says:

    sgt comel lorh..ade pikachu tuuu. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *