Haiwan-haiwan Bionik yang Sangat Cool

Published On 03/10/2011 | By cisdel | Menarik

Definisi bionik menurut dictionary.com adalah penggunaan alatan eletronik dan bahagian mekanikal untuk membantu memulihkan kecacatan atau kecederaan. Tapi kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar haiwan bionik yang sangat cool. Mereka bukan mangsa kecederaan atau kecacatan, tapi merupakan mangsa manipulasi gambar oleh insan-insan yang sangat kreatif. Semoga terhibur.

WaspDroid

WaspDroid

Cyber cat

Cyber cat - kucing ni spesis sphynx. memang takde bulu

Cyber W'horse 1K

Cyber W'horse 1K - macho kuda ni. ganas! haha

Robo Bee

Robo Bee

BeettleBorg

BeettleBorg

Cyber Lizard

Cyber Lizard

Maturin 1.0

Maturin 1.0

Tailor Bird

Tailor Bird: Burung tukang jahit hohoho

Cyber-Turtle

Cyber-Turtle

Cyber Frog

Cyber Frog

howling wolf

howling wolf

Time for a charge

Time for a charge

hi-tech suricat

hi-tech suricat

Mechanical Bee

Mechanical Bee

Macam mana cool kan? Ini adalah antara penyertaan dalam cabaran manipulasi foto Cybergenics anjuran worth1000.com kalau nak tengok lebih banyak lagi gambar-gambar haiwan bionik yang cool dalam cabaran tu, sila rujuk sumber kami. Anda pasti akan berasa sangat kagum :)

cisdel mechanicalsumber: worth1000

Kongsi Artikel

9 Responses to Haiwan-haiwan Bionik yang Sangat Cool

  1. aiyokkk…

    terbaekkkk!!!

  2. Mr.Bintang says:

    katak x cukup kaki.. hahaha..

  3. aie says:

    xboleh bla..siap buh pendrive lg..hahaha
    yg burung tu ade on off button lg..aduyai..haha

  4. RerameUngu says:

    lembu cisdel gak yg cool jd bionik..ekekekekeke

  5. eikieyn says:

    agak2 pendrive tu bape Gb la agaknye yer… 😛

  6. roha says:

    cooooolllll….haiwan nak jadi terminator plak! cyborg

  7. ctk says:

    fuhyoooo..kagOm2….eh2…jadi kete kebal plak kura2 tu, igtkn ley laju,tp lmbt jugk..hahaha

  8. ewanrani says:

    WAH HAIWAN DH MACAM ROBOT DH PUN AKU TGK..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *