Ukiran Pada Tayar yang Sangat Cantik dan Teliti

Published On 25/09/2011 | By cisdel | Menarik

Orang yang kreatif memang mampu mengukir di mana-mana permukaan sekali pun. Sebelum ini kami pernah kongsikan ukiran raut wajah manusia pada pisang yang sangat kreatif dan menarik. Kali ini kami nak kongsikan hasil ukiran bertemakan corak flora yang sangat cantik dan teliti pada tayar-tayar terpakai. Apa yang lebih menarik, ukiran ini semua dibuat secara manual dan menggunakan alatan tradisional sahaja. Tiada penggunaan mesin-mesin canggih atau laser yang terlibat dalam proses penghasilannya.

Amazing Hand Carved Tires Design

Ukiran corak flora pada tayar

Amazing Hand Carved Tires Design (1)

err macam oreo pon ada aku tengok -.-

Amazing Hand Carved Tires Design (2)

tengok betapa detailnya dia buat

Amazing Hand Carved Tires Design (3)

Sama tapi tak serupa

Amazing Hand Carved Tires Design (4)

Tayar ni dah la keras giler kot -.-

Amazing Hand Carved Tires Design (5)

macam biskut yang ada cream kat tengah tu ~.~

Amazing Hand Carved Tires Design (6)

kenapa tetiba rasa macam sedap je tayar-tayar ni -.-

Amazing Hand Carved Tires Design (7)

Amazing Hand Carved Tires Design

Menarikkan ukiran-pada tayar ni semua? haha tiba-tiba rasa macam makanan la plak tayar-tayar ni siap boleh terliur woo sebab terbayangkan biskut coklat sandwich ala-ala oreo dan sebagainya.

cisdel ukir tayar monstersumber: AllTheBest

Kongsi Artikel

5 Responses to Ukiran Pada Tayar yang Sangat Cantik dan Teliti

  1. fina fento says:

    dah macam biskuttt..kreatif betoi

  2. wah!!! keras tangan sungguh beliau yg mengukir tayar sedemikian… mesti penah keje kat kedai tayar yg kurang pelanggan ni…klu tak masakan dia blh mengukir cam gi tu gaya… kehebatan kesunguhan beliau… :)

  3. ctk says:

    kreatif gilew…lawa beb…memangader jual ke? heheheh

  4. ewanrani says:

    perghhh lawa betul…cun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *