BookBook: Wallet yang Sangat Sesuai untuk Pemilik iPhone

Published On 07/09/2011 | By cisdel | Gajet & Teknologi, Menarik

Dewasa kini semakin ramai orang yang memiliki iPhone. Oleh sebab dah banyak sangat iPhone di muka bumi ini jadi setiap pemilik akan mengenakan pelbagai aksesori untuk menjadikan iPhone mereka unik dan lain daripada yang lain. Sebelum ini kami pernah kongsikan iPhone case yang anda boleh jahit sendiri design yang anda suka, kali ini kami nak kongsikan wallet yang sesuai untuk pemilik iPhone pulak.

iphonewallet02

bersaiz seperti buku mini yang muat masuk poket

iphonewallet04

masuk dalam poket belakang pon muat.. baik-baik jangan sampai penyek hehe

iphonewallet05

boleh masukkan iPhone hohoho

iphonewallet03

juga boleh jadi wallet :)

iphonewallet06

sesuai untuk jejaka tampan yang mementingkan gaya

iphonewallet08

juga sesuai untuk gadis anggun bergaya

iphonewallet07

hello.. hello.. hellooooo

Coolkan? Ia bukan sahaja praktikal malah anggun bergaya dan menarik hati. Mujurlah kami takde iPhone kalau tak segala macam aksesori tu semua kami nak cuba. Casing bentuk tangan la, casing bentuk makanan jepun la.. perghhh boleh rambang mata tu beb

cisdel phone booth

sumber: toxel

Kongsi Artikel

7 Responses to BookBook: Wallet yang Sangat Sesuai untuk Pemilik iPhone

  1. fina fento says:

    Comel je bentuk buku. Sesuai untuk orang pelupa mcm saya-.-”

    semua masuk dalam satu case.

  2. Wuiyo! says:

    kalau aku yg pakai kompom bnyk benda cicir

  3. Emmet says:

    tak pecah ke nanti bile duduk?

  4. untung la pakai aipong.

  5. hifaz_phat says:

    wah!! nak jugak! **pdhal xde iphone pun..hak3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *