Gambar Bunga Meletup yang Sangat Cool

Published On 26/08/2011 | By cisdel | Menarik

Kami memang suka berkongsi gambar bunga-bunga yang cantik dan menarik. Sebelum ini kami pernah kongsikan koleksi gambar bakawali yang sedang berkembang dengan sangat cantik. Kali ini kami nak kongsikan gambar bunga meletup dengan sangat cool dan cantik. Bunga ni bukan meletup betul-betul ye, cuma sekadar kesan nampak seperti meletup sahaja. Tapi ia memang cool dan menenangkan.

gambar bunga matahari meletup

Bunga matahari meletup

gambar bunga ros merah meletup

Bunga ros merah meletup

gambar bunga ros merah meletup

Bunga ros merah meletup kecik sikit

gambar bunga peruvian lily

Ini nama dia bunga peruvian lily

gambar bunga orkid meletup

comel je bunga orkid ni meletup :)

gambar orange gerbera meletup

ini nama dia bunga orange gerbera meletup

gambar bunga lily meletup

waaa cantik giler bunga lily ni

gambar bunga gerbera meletup

bunga gerbera meletup

gambar bunga eustoma

ini nama dia bunga eustoma.. cantik stigma dia tu hohoho

gambar bunga chrysanthemum meletup

ini bunga chrysanthemum, dalam bm bunga kekwa.. perghh buah teh sedap ni

gambar bunga carnation meletup

gambar bunga carnation meletup.. cantik bunga ni

gambar bunga meletup

bunga ini tidak dapat dikenal pasti harap maklum haha

Cantikkan foto bunga-bunga ni semua? Semua gambar ini diambil oleh seorang fotografer terkenal dari Singapura rasanya bernama Qi Wei. Ada banyak lagi gambar-gambar dan hasil seni yang menarik terdapat di laman web artis berkenaan. Kalau nak tengok semua sila layari sumber kami. Terima kasih

cisdel meletupsumber koleksi gambar bunga meletup Qi Wei

Kongsi Artikel

5 Responses to Gambar Bunga Meletup yang Sangat Cool

  1. fina fento says:

    rajinnya dia susun kelopak bunga2 tu..

  2. Mr.Bintang says:

    itulah namanya bunga api.. hehe..

    kesian cisdel pun meletop.. main mercun ke? :lol_ee:

  3. Ahmad Uzair says:

    cisdel ni designer ke?

  4. Yihaa says:

    beautiful…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *