Gambar Burung Kakak Tua yang Comel dan Kelakar

Published On 09/08/2011 | By cisdel | Lawak

Burung kakak tua memang sangat cantik dan comel dan pandai dan mengagumkan haha. Sebelum ini kami pernah kongsikan gambar burung-burung ni main skateboard dengan sangat comel. Kali ini kita tengok gelagat burung kakak tua yang comel dan kelakar ni ye. Semoga gelagat-gelagat burung ini dapat menceriakan hari anda dan menjadikan hari anda sangat produktif dan ceria 😀

burung kakak tua comel

burung tu kena buli dengan kermit si katak haha

burung kakak tua comel 2

cantik jugak pink parrot ni :)

burung kakak tua comel 3

patut kamera tu hahaha

burung kakak tua comel 4

ko minum ke basuh muka tu -.-

burung kakak tua comel 5

hahaha tak puas hati la tu angry birds lagi femes dari dia

burung kakak tua comel 6

ah sudah.. berangan jadi angry birds plak ko

burung kakak tua comel 7

perghh warna dia sangat meruntun jiwa

burung kakak tua 8

suka tengok warna dia.. waaa nak bela 12 ekor

burung nuri 9

err burung nuri dengan burung kakak tua sama ke?

burung kakak tua comel 10

dia macam efek kena tumbuk kat perut hahah

burung kakak tua comel 11

errr kalau anda bukan bukan burung comel, Jangan tiru aksi ini!

burung kakak tua comel 12

perghhh dia punya bulu macam kelopak bunga ros

burung kakak tua comel 13

wuaaaaa comel giler ko mandi

burung kakak tua comel 14

kesian pisang tu hahaha

burung kakak tua comel 15

cuba teka dia tengah buat ape haha

burung kakak tua comel 16

err ganas giler burung hitam ni haha

anak burung kakak tua comel 17

waa muat-muat je tangan haha

anak burung kakak tua comel 18

haha ok bentuk 2 ekor burung tu sangat cantik :)

Wauaaaaa comel giler burung ni semua, rasa macam nak bela 12 ekor je sambil nyanyi lagu burung kakak tua haha. Terutamanya yang ada warna-warna hijau tu, sejuk je mata memandang. err burung parrot dengan burung nuri tu sama ke? sebab rasanya burung nuri lagi comel dan meruntun jiwa haha tapi bila cek balik tengok kat google macam sama je. Kalau korang ada info sila la kongsikan ye heheh. Nak tengok lembu cisdel versi burung yang kononnya comel? hahaha confirm lagi comel punya la. Dan seperti biasa, ada banyak lagi gambar-gambar menarik di sumber kami. Sila layari kalau tak puas tengok gambar kat sini hehehe

cisdel burung kakak tua

sumber: gambar burung kakak tua di smilepanic

Kongsi Artikel

6 Responses to Gambar Burung Kakak Tua yang Comel dan Kelakar

  1. Xavi De says:

    lawa2….
    yg last tu mmg cun bentuknya… :tongue_rolleye_ee:

  2. Mr.Bintang says:

    yg last skali tu kalau warna merah lg cun… :lol_ee:

  3. kip says:

    no 7 n 9 n second last bkan lovebird ke? hahaha :snake_ee:

  4. pdaus says:

    yang burung macam kapel tu namanya Parakeet…mmg comel,sesuai untuk kanak2

  5. GambarKucing says:

    Pisang yang burung kakak tua makan… tupun nampak comel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *