Konsep PlayStation 4 vs Xbox 720 yang Sangat Cool

Published On 02/08/2011 | By cisdel | Gajet & Teknologi

Sony PlayStation dan Xbox merupakan konsol permainan yang paling terkenal di dunia. Terdapat ura-ura mengatakan bahawa kedua-dua konsol ini akan mengeluarkan model terbaru mereka pada awal tahun hadapan. Post kali ini kami ingin kongsikan rekaan konsep PlayStation 4 dab Xbox 720 yang sangat cool dan mampu membuatkan anda meleleh air liur hehehe.

PlayStation 4

konsep PlayStation 4 -1

Rekaan konsep PS4 hehe meleleh tak air liur korang?

konsep PlayStation 4 -2

Paparan pada cermin tu wooo

Konsep PlayStation 4 -3

sekali tengok macam jam loceng plak haha

Konsep PlayStation 4 -4

Warna putih dia tak nampak elegant sangat hohoho

Xbox 720

Konsep Xbox 720 1

perghh nampak macam kapal angkasa

Konsep Xbox 720 2

Merah ni pon smart jugak

Konsep Xbox 720 3

perghh putih dia sangat meruntun jiwa

Konsep Xbox 720 4

ala takde tunjuk controller la plak

Konsep Xbox 720 vs ps4

perhatikan controller xbox 720 tu.. perghhhh

Dah cukup melelh air liur korang? hahaha diingatkan sekali lagi, semua ini hanyalah konsep sahaja dan dihasilkan oleh artis bernama Tai Chiem. Walaupun hanya konsep tapi dah cukup untuk mengagumkan kita, tunggu jela keluaran rasmi ps4 dengan xbox 720 sama ada mampu kr tidak nak buat kita ternganga kagum hohoho

cisdel gamesumber: techgeeze

Kongsi Artikel

8 Responses to Konsep PlayStation 4 vs Xbox 720 yang Sangat Cool

  1. nadhirah says:

    Eeee ! Nak Jugak ! :shock_ee:

  2. Amirez says:

    perghh..menarik ni!! tak buat keje la nampaknya kalau ada sebijik kat umah hehe

  3. Ekal says:

    Alamak, bestlah bebudak di masa hadapan, semakin canggih alat permainan.

  4. hans says:

    nak beli cisdel c15 tu la..kat mane jual ar..??

  5. chahaya says:

    8P stylo arr..kalo dpat 1 niey..perghhh….bez niey !

  6. Harith says:

    ooo xbox merah tu garang tu… :)

  7. Mr.Bintang says:

    gile smart.. 😯

  8. Pingback: Gambar-gambar Menarik di Tokyo Motor Show 2011 | cisdel.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *