Permandangan Daripada Atas Bumbung yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

Published On 24/07/2011 | By cisdel | Alam

Seni fotografi memang menjadi kegilaan anak muda masa kini. Tak kisah la menggunakan DSLR ke, lomo ke, kamera analog ke mahupun kamera telefon bimbit ia tetap mampu menghasilkan hasil seni yang sangat menarik. Post kali ini kami ingin berkongsi gambar permandangan daripada atas bumbung atau bangunan yang sangat cantik dan mengagumkan.

vertigo inducing photography 1

gayat wooo

vertigo inducing photography 2

boleh plak dia berjuntai -.- (ni nama dia rooftopping, amek gambar dari atas bangunan pastu juntai kaki haha)

Vertigo Inducing Photography 3

baca komik.. kalau kena terbang dek angin sia-sia je -.-

Vertigo Inducing Photography 4

ni mesti panjang tangki air sekolah ni hohoho

Vertigo Inducing Photography 5

perghh ada kapal-kapal semua, nice!

Vertigo Inducing Photography 6

duduk di atas bangunan pencakar langit hohoho

Vertigo Inducing Photography 7

teksi beratur, hohoho aku syak ni new york hahaha

Vertigo Inducing Photography 8

permandangan malam yang sangat menakjubkan.. (kesian fotografer ni sejuk kat atas tu haha)

Vertigo Inducing Photography 9

banyaknya lampu hohoho

Vertigo Inducing Photography 10

siapa dapat bagi tau nama bangunan tu dia hebat :)

Vertigo Inducing Photography 11

ok yang ni gambar salingan haha.. err ke dia duduk atas bumbung yang lagi tinggi dari bangunan tu?

Semart giler wooo, untuk pengetahuan anda gambar yang awal-awal tu je dari atap yang lain mungkin dengan bantuan helikopter. Tapi tak kisah la yang penting semuanya sangat cantik dan menakjubkan :)

cisdel ambil gambar tinggisumber: mediadump

Kongsi Artikel

16 Responses to Permandangan Daripada Atas Bumbung yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

  1. Azah says:

    ak x leh tengok… pening.. scroll down cepat2 ke bawah utk komen. haha

  2. the zapperz says:

    bangunan tu empire state building

  3. sickchild72 says:

    ni mesti panjang tangki air sekolah ni hohoho

    TYPO!!!! orang panjat HAHAHAHAHAA panjanggg HAHAHA

  4. Chipcoklat says:

    Chip tak bleh la tinggi2 mcm ni.. aduh.. tgk gambar 1st.. trus jump g komen box.. dah tak leh tgk dah.. chip kalo duduk tempat tinggi and then tgk bwh tetiba kaki mengeletar..

  5. kambeng wer says:

    pergh.. sungguh bergaya lembu cisdel di tempat tinggi..

  6. ikhwan NAz says:

    :lol_ee: lawa ar cisdel 2…

  7. Harith says:

    fuhhh gayat giler.aku lak jenis takut gayat :snake_ee:

  8. ekal says:

    Aku pernah sampai tingkat ke 74 bangunan klcc, macam nilah pemandangannya, tapi tak bawa pulak kamera, rugi betul.

  9. Pingback: Gambar yang Diambil Pada Kelajuan Tinggi yang Sangat Cool | cisdel.com

  10. usui says:

    BIG APPLE!! wahahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *