Kucing yang Meniru Gaya Selebriti Terkenal

Published On 20/07/2011 | By cisdel | Lawak

Suatu ketika dahulu kami pernah kongsikan gambar kucing-kucing berpakaian sangat cantik beraneka fesyen dan gambar anak kucing comel. Kami tau ramai pembaca cisdel.com memang sukakan post tentang kucing-kucung yang sangat comel. Hehehe jadi post kali ini kami ingin kongsikan gambar kucing-kucing yang meniru gaya artis dengan sangat comel. Kalau korang cukup hebat sila la cuba cam semua gambar kucing selebriti yang ada di bawah ini.

Gambar kucing selebriti

gambar kucing selebriti 1

Jack Sparrow

kucing selebriti 2

Katty Perry

kucing selebriti 3

lady gaga

kucing selebriti 4

Austin Power - err ni arnab kan?

Kucing Selebriti 5

Cuba teka siapa ini hohoho

Kucing Selebriti 6

ini siapa? -.-

kucing selebriti 7

kucing ni sape? cuba teka hohoho

Sungguh pandai bergaya kucing-kucing ni semua.. hohoho kami agak yakin semua ni photoshop, tapi tak tau la kalau gambar kucing ini betul sumber tak nyatakan la plak kesahihannya. Tapi apa yang pasti kucing-kucing ini semua sangat comel dan menghiburkan, tengok je dah rasa macam tenteram je kan :)

cisdel jadi artissumber gambar kucing looneynature

Kongsi Artikel

14 Responses to Kucing yang Meniru Gaya Selebriti Terkenal

  1. naimazmi96 says:

    yg pakai tudung 2
    artist malaysia

  2. adledash says:

    salam..

    aku rasa yg last skali tu anjing..bukan kucing. wakkakakaka~

  3. nurwahida says:

    hahahaha…kiut miut semuanya… 😀
    *kecuali yg hanjing tu… 😕

  4. RerameUngu says:

    hohohohoh….

    mcm2 hal..ni kes takda kerja carik kerja mengphotoshopkan binatang tak bersalah..kehkehkeh

  5. Orang Akaun says:

    arnab ada
    pic last tuh hanjing la

  6. Dayana says:

    yang gambar no 6 tu Audrey Hepburn !!

  7. gnesop.com says:

    wah.. super cute :)

  8. lalalililulu says:

    lembu tuh gak yg gojes…hehe

  9. Pingback: Kucing Yang Meniru Gaya Selebriti Terkenal | Giler Kentang

  10. sakura girl says:

    ha…ha…naim..ckp…yg tdung …artis malaysia

  11. yang ke 6 dari atas iala Sophia Loren 😀

  12. Pingback: Gambar Kucing Comel Bermain Alat Muzik | cisdel.com

  13. Naziman says:

    Jack Sparraw tu stylo..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *