Cincin Rumput yang Sangat Cool

Published On 27/06/2011 | By cisdel | Menarik

Zaman sekarang ni pelbagai jenis aksesori pelik-pelik yang orang selalu pakai. Dulu kami pernah kongsikan cincin berbentuk makanan yang macam real dan sangat menyelerakan, kali kami nak kongsikan cincin rumput pulak. Mungkin boleh dijadian sebagai salah satu cara terapi minda untuk tenangkan fikiran haha.

cincin rumput 1

rumput yang beraneka jenis hahaha

cincin rumput 2

rasanya ada cacing tak kat rumput tu? hahaha

cincin rumput 3

cantik dipakai pada jari hohoho

cincin rumput 4

baru nak tumbuh rumput tu

cincin rumput 5

grass knuckle haha

cincin rumput 6

silap-silap boleh ada lembu datang makan rumput haha

cincin rumput 7

cun sungguh awek yang pakai cincin ni

hehehe cool kan cincin dengan rumput ni haha tapi kena selalu jaga la kot dah panjang sikit tebas, pastu pastikan takde serangga atau binantang-binatang pelik jadikan cincin tu sebagai habitat diorang haha.

cisdel cincin rumputsumber: smilepanic

Kongsi Artikel

2 Responses to Cincin Rumput yang Sangat Cool

  1. cikgu suraya says:

    😛 cool…mooooo…….hihik..jom lawat my blog :)

  2. sOoooooour says:

    macam x sihat je nnt…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *