Ais Krim Berbentuk Kepala Orang dan Karakter Terkenal

Published On 24/06/2011 | By cisdel | Menarik

Cuaca panas macam sekarang ni memang sedap kalau dapat makan ais krim memang best la. Tapi macam mana kalau ais krim tu bentuk kepala orang ataupun karakter terkenal. errr nak ke korang jilat kepala Che Guevara? Kalau Mickey Mouse ke Donald Duck ke Marilyn Monroe ke ok la jugak kot hahaha.

ice cream bentuk kepala orang 1

Vladimir Mayakovsky

ice cream bentuk kepala orang 2

Marilyn Monroe ~perghhh

ice cream bentuk kepala orang 3

Darth Vader

ice cream bentuk kepala orang 4

Ernesto Che Guevara

ice cream bentuk kepala orang 5
ice cream bentuk kepala orang 6

Mickey Mouse

ice cream bentuk kepala orang 6

Super Mario

ice cream bentuk kepala orang 7

jom makan ice cream ramai-ramai

ice cream bentuk kepala orang 8

aksi yang kurang sopan hohoho

ice cream bentuk kepala orang 9

Banyak kita tak boleh makan rasanya ais krim tu kalau tak silap la yang Rum, Tequila, Vodka tu semua tak boleh hohoho tapi tengok gambar sambil terliur tak salah kan? hehehehe

cisdel ice creamsumber: toxel

Kongsi Artikel

9 Responses to Ais Krim Berbentuk Kepala Orang dan Karakter Terkenal

  1. Mr.Bintang says:

    Perisa vodka? 😯

  2. Dayana says:

    perghhhhhhh~ kecuq ayaq liuq tengok ni haa :snake_ee:

  3. Orang Akaun says:

    tak reti nak cair pulak gaya tuh

  4. Ali ridha says:

    lepas geram kat Darth Vader. :zip_ee:

  5. Chipcoklat says:

    😮
    Salam tuan blog,

    Adoy..tgk je dah rase mcm nak jilat je monitor ni..adoy..

    Salam perkenalan..1st time sampai sini..

  6. kyl says:

    wooo…ini sume non halal woo…tpi terliur tgk woo…adew vodka,rum adessss

  7. sOoooour says:

    ada jual kat MAS x???hehe

  8. Siapa makan aiskrim Che Guevara kat Malaysia la ni bersedialah untuk kena tangkap…ngeh3

  9. CikguShikin says:

    Yg last tu best..haha :rasberry_ee:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *