Bila Ibu-bapa dan Anak-anak Bertukar Kepala

Published On 22/06/2011 | By cisdel | Comel, Lawak

Manipulasi foto mampu membuatkan sesuatu perkara biasa menjadi luar biasa dan menakjubkan. Kali ini kami ingin kongsikan koleksi gambar bila ibu-bapa dan anak-anak mereka bertukar kepala. Koleksi ini diberi nama Kindskoepfe (“Grown Ups”) dan dihasilkan oleh Florian Schmucker, Paul Ripke, dan POP.

main tukar-tukar kepala 1

mak dengan anak sama comel >.<

main tukar-tukar kepala 2

haha muka budak kecik tu takbleh blah

main tukar-tukar kepala 3

ok yang ni jadi pelik bila tukar

main tukar-tukar kepala 4

rawrrr! lanun haha

main tukar-tukar kepala 5

ok gambar ni smart :)

main tukar-tukar kepala 6

hohohoho

main tukar-tukar kepala 7

haha gambar ni nampak macam giant n dwarf

main tukar-tukar kepala 8

ok ni comel :)

Macam mana comel kan? Hahaha sila la cuba jugak kalau berminat tapi diingatkan awal-awal manipulasi di atas ni semua dilakukan oleh profesional jadi jangan la tension kalau cubaan anda tak jadi. Teruskan mencuba dan cuba dan cuba lagi :)

cisdel tukar kepalasumber: POP, toxel

Kongsi Artikel

7 Responses to Bila Ibu-bapa dan Anak-anak Bertukar Kepala

  1. cHeNtA says:

    hahahahaha… comel nyer…. aku nak wat jugak la…. nak tukar ngan gugurl…. biar jadi kecik balik.. hihihi :tongue_laugh_ee: :tongue_laugh_ee:

  2. afrina ~ says:

    Comeyyy Bhaii ! :) :snake_ee:

  3. sOoooour says:

    menakotkan pun ada……

  4. Amir Said says:

    haha. comel je…

  5. ida Khairani says:

    huhu..comel yet scary 😛

  6. YOU says:

    Cool dan COMEL! ;D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *