Gambar Itik dengan Gaya Rambut yang Unik dan Kelakar

Published On 02/06/2011 | By cisdel | Lawak

Dah lama tak kongsikan gelagat haiwan-haiwan yang kelakar dalam blog ni haha. Biasanya manusia je yang suka dan pandai menggayakan rambut masing-masing. Kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar itik dengan gaya rambut yang unik dan menawan pulak. Tak pasti sama ada semula jadi atau hasil kerja manusia.

itik dengan gaya rambut yang unik q

pergh siap ada sanggul

itik dengan gaya rambut yang unik 2

pandangan sisi

itik dengan gaya rambut yang unik 3

itik putih dalam sangkar

itik dengan gaya rambut yang unik 4

perghh belah tepi

itik dengan gaya rambut yang unik 5

itik yang kat belakang tu jeles dia takde rambut cantik

itik dengan gaya rambut yang unik 6

anak itik tok weeeee

itik dengan gaya rambut yang unik 7

ok bulu kat badan itik ni cantik :)

itik dengan gaya rambut yang unik 8

cantik rambut kak.. nak pi mana haha

itik dengan gaya rambut yang unik 10

err sama warna itik dengan air tasik

itik dengan gaya rambut yang unik 11

ok rambut ni paling menawan hahaha

itik dengan gaya rambut yang unik 12

err cantik jambul

itik dengan gaya rambut yang unik 13

muka nak ganas.. mata nak sepet

itik dengan gaya rambut yang unik 14

errr buat apa tu?

itik dengan gaya rambut yang unik 15

main sorok-sorok?

itik dengan gaya rambut yang unik 9

fuuhhh yang ni gengster.. errr ke itik korea ni

Adeh sakit perut tengok itik-itik ni semua hahaha. Ada banyak lagi gambar-gambar itik ni di sumber kami sila la tengok ye :)

cisdel rambut elvissumber: yurock

Kongsi Artikel

8 Responses to Gambar Itik dengan Gaya Rambut yang Unik dan Kelakar

  1. yg last sekali tu mmg otai, hahah :snake_ee:

  2. Rie Rieda says:

    first time tgok itik ada rambut.. cam x caye jew :shock_ee:

  3. zaryl says:

    adoila haha boleh pulak rambut elvis 😀

  4. Macam kenal jer itik2 ni…, ada yang rupa macam donald duck…. 😉

  5. cik bambam says:

    lembu cisdel gak yg comel!hahahahha

  6. adledash says:

    Salam..

    “hi,..nk gi mane tu cik kak?”

    wahahahha! anggun cik kak tu…ngee

  7. titan says:

    kalah tumulak wehh. haha.. :shuteye_ee:

  8. burnkelana says:

    Hahaha.. so cooolllll!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *