Lukisan Potret Binatang yang Sangat Cantik Pada Batu

Published On 01/06/2011 | By cisdel | Menarik

Orang yang kreatif memang mampu nak melukis di mana-mana sahaja, lukis atas kertas boleh, kanvas, dinding-dinding pasaraya, batu bata dan lain-lain lagi. Sebelum ni kami pernah kongsikan lukisan gambar binatang pada tangan, post kali ni kita tengok lukisan pada potret binatang pada batu pula.

lukisan pada batu

ini penguin

lukisan pada batu 2

iguana

lukisan pada batu 3

katak, katak, katak dan katak lagi

lukisan pada batu 4

kucing, kucing dan anjing, anjing

lukisan pada batu

kucing, kura-kura, harimau dan kuda belang

Macam mana cantik kan? haha wuuuu jeles.. nak lukis atas batu jugak :(

cisdel batusumber: arethemost

Kongsi Artikel

8 Responses to Lukisan Potret Binatang yang Sangat Cantik Pada Batu

  1. Azrul Hisham says:

    suka tengok yang harimau tu :)

  2. Firdaus says:

    serius comel dan smart..

  3. Rie Rieda says:

    Cantik nampak cam real…

  4. TheSharkox says:

    lembu cisdel gak terbaik..yang lain2 tak lawa..haha

  5. IftiLarina says:

    mmg real gila!!
    err lembu cisdel tu paling ‘real’

  6. Mr.Bintang says:

    harimau tu mcm kucing aku je muke dia.. hahaha

  7. adledash says:

    salam…

    ini entry yang paling buat aku TERUJA!

  8. sOoooour says:

    lukis atas kertas pun tunggang tebalik..lg nak lukis atas batu…ngeeeeeeeeeeee…. 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *