Koleksi Sendal Pintu yang Sangat Unik dan Kreatif

Published On 30/05/2011 | By cisdel | Gajet & Teknologi, Menarik

Kepada yang tak tahu, sendal pintu kalau diterjemahkan dalam Bahasa Inggeris adalah doorstop. Kegunaan dia adalah untuk menyendal pintu dan mengelakkan daripada pintu berkenaan menghentam dinding lebih kurang la haha. Post kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar sendal pintu yang sangat unik dan kreatif.

sendal pintu 1

Swiss Cheese Doorstop

sendal pintu 2

Foot In The Door Doorstop

sendal pintu 3

key doorstop

sendal pintu 4

Stop Doorstop

sendal pintu 5

James the Doorman

sendal pintu 6

Wizard of Oz Doorstop (hohoho kasut merah)

sendal pintu 7

Banana Doorstop

sendal pintu 8

Elephant Trunk Doorstop

sendal pintu 9

Mr. P Doorstop

sendal pintu 10

Gold Doorstop - hohoho cuba teka ini tulen ke tidak

sendal pintu 11

Wedge Racer Doorstop

sendal pintu 12

Paint Tube Doorstop

Hohoho macam mana menarik tak? kalau sesiapa ada info kat mana boleh beli benda alah ni semua sila la maklumkan kepada kami ye :)

cisdel tahan pintusumber: toxel

Kongsi Artikel

11 Responses to Koleksi Sendal Pintu yang Sangat Unik dan Kreatif

  1. Affan says:

    rasanya paling mudah dan efisien, elephant trunk doorstop.
    sng je dah letak kat situ, takde lah hilang haha

  2. fina fento says:

    agak – agak yg cheese tu tikus tertipu x? :rasberry_ee:

  3. fazreen says:

    aku suka james the doorman

  4. Yang pisang tu berpotensi besar dibuang…hehehe.

  5. sickchild72 says:

    HAHAHAHAAH ade tak penyendal pintu yang ade muka topo. lagi style doh

  6. sOoooour says:

    ada jual kat mana ek…nak beli la…..heheh..

  7. Amirez says:

    aku suka james ngan elephant tu.
    tapi yg kaki pompuan macam kena tindih tu menarik gak eheh

  8. Hisyam says:

    key doorstop chumel <3 ngee~~

  9. IsuPanas says:

    sape ada jual wes, ak mau beli …hhuhu

  10. azieyan says:

    pic plg lastttttttttttttt tu comel…haha..

    lembu cisdel penyendal..haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *