Gambaran Tahun 2000 Oleh Mereka yang Hidup Pada Tahun 1910

Published On 15/05/2011 | By cisdel | Menarik

Masa kita kecil dulu pon kita selalu bayangkan menjelang tahun 2000-2020 negara kita akan jadi sangat maju, ada kereta terbang dan sebagainya. Itu gambaran kita pada tahun 90an, rasanya macam mana gambaran tahun 2000 oleh mereka yang hidup pada 1910. Adakah sama gambaran mereka dengan apa yang dah berlaku?

gambaran masa depan 1

keretapi masa depan :)

gambaran masa depan 2

mesin je yang buat semua pembinaan

gambaran masa depan 3

kasut masa depan hohoho

gambaran masa depan 4

yang ini aku tak faham =.="

gambaran masa depan 5

gunting rambut pon automatik je hohoho

gambaran masa depan 6

Robot tukang mekup

gambaran masa depan 7

yang ini pon aku tak nampak apa gambaran mereka

gambaran masa depan 8

basikal masa depan

gambaran masa depan 9

hahaha buku semua dimusnahkan..

gambaran masa depan 10

tengok wayang ke web confrence ni?

gambaran masa depan 11

ape ini?

gambaran masa depan 12

kereta perang masa depan

gambaran masa depan 13

ni rawatan terapi ke ape? hahaha

gambaran masa depan 14

hohoho kuda dah pupus.. kanak-kanak akan excited dapat tengok kuda

gambaran masa depan 15

gambaran biasa je ni rasanya

gambaran masa depan 16

mesin jahit automatik hahaha

gambaran masa depan 17

kapal yang boleh terbang hohoho

gambaran masa depan 18

kenderaan terbang hohoho

gambaran masa depan 19

semua kenderaan terbang je

gambaran masa depan 20

kalap terbang langgar kapal?

gambaran masa depan 21

polis trafik terbang

gambaran masa depan 22

rumah api untuk guide orang-orang terbang hohoho

gambaran masa depan 23

driver through hahaha err fly through

Rasanya berapa banyak gambaran tu semua yang menjadi realiti? haha walaupun tak banyak yang sama tapi sekurang-kurangnya ada banyak kemajuan berbanding 1910 dahulu :)

cisdel kereta lembu terbangsumber: smilepanic

Kongsi Artikel

33 Responses to Gambaran Tahun 2000 Oleh Mereka yang Hidup Pada Tahun 1910

  1. as salam..
    hehe.. gambaran tu..adei..
    tu baru fRANCE. negara lain macam mana? hehe

  2. reezzwan says:

    jauh beza..hahaha

  3. rizan says:

    banyak mesej rahsia dibalik gambar ni…

  4. Pingback: Gambaran Teknologi Masa Depan yang Dilukis Pada Tahun 1940 | cisdel.com

  5. sha says:

    klu wujud kenderaan terbang nie…orang mst pakat2 nak pkai kenderaan terbang jew…n mse tu aku akan bw kereta jew…klu kebanyakan org terbang mst jalan raya lengang…kurang cikit risiko kemalangan..hehheh…lg pun aku gayat…haha

  6. Sandha L Danielle says:

    Kalo time tu mereka bayangkan galaxy tab sy ni alangkah meriahnya..

  7. sakinah sha sha says:

    sakinah cantik tapi pemalas buat kerja rumah???????????

    • sakinah sha sha says:

      mutia pun pemalas tetapi dia suka bagi bdk laki duit gilenyer dia?saya pun tak suka dyer sbbgedikkkk???????????sakinah comel macam tetapi handsome mcm laki pun suka buat org marah??????
      :O 😛 😀 :( :)

  8. sakinah sha sha says:

    sakinah comel,izzah pun cantik mcm puteri dan putera.ramai org suke sakinah ????!!!!!!!!!!!:P:O :( :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *