Potongan Kertas Menghasilkan Silhouette yang Sangat Cool

Published On 14/05/2011 | By cisdel | Menarik

Silhouette adakah imej orang atau benda yang berwarna hitam sahaja. Lebih kurang macam bayang-bayang la. Post kali ini kami ingin kongsikan koleksi hasil seni potongan kertas yang menghasilkan silhouette yang sangat cool. Hasil seni ini semua karya Joe Bagley yang hanya menggunakan x-acto knive sahaja.

Silhouette art 1

kereta ni smart

Silhouette art 2

Kereta api

Silhouette art 3

kapal layar yang smartttt

Silhouette art 4

kapal terbang smarttt

Silhouette art 5

romantika d amor

Silhouette art 6

semart vespa ni

Silhouette art 7

ini nama dia tricycle

Silhouette art 8

berdua-duaan, berbasikal-basikalan

Silhouette art 9

Trex!!!

Smart tak? hoho semua benda dibuat tanpa tanpa ada printed guide. Lukis guna tangan je lepas tu potong, lepas tu siap haha. Kalau nak tengok lebih banyak hasil seni artis ni sila rujuk sumber kami

cisdel Silhouettesumber: toxel, Web rasmi Joe Bagley

Kongsi Artikel

9 Responses to Potongan Kertas Menghasilkan Silhouette yang Sangat Cool

  1. heheh lembu cisdel kena potong kasi nampak tompok hitam putih tu gk. br ada trademark. nnt org igt tu lembu biasa :lol_ee:

  2. fz says:

    lembu tu lembu minyak… hahaha!

  3. wuucin says:

    nk cisdel! nk peluk2..muahahhaha :lol_ee:

  4. haiqal says:

    ssh kot nak gunying kecik-kecik tu

  5. fina fento says:

    Rajinnya dorg potong2 kertas tu :smirk1_ee:

  6. APi says:

    vespa tu smart..^^

  7. Stylo nya la. Kita boleh juga bha tu kan?

Leave a Reply to APi Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *