The Dipr: Sudu Khas Untuk Celup Biskut dalam Air

Published On 09/05/2011 | By cisdel | Gajet & Teknologi

Anda suka makan biskut Oreo cicah susu? Tapi masalahnya anda tak suka kotorkan tangan bila nak celup biskut tu dalam susu? Alat ini dapat membantu anda; The Dipr. Ia adalah sudu khas untuk memudahkan kerja-kerja mencelup biskut ke dalam air dengan lebih efektif dan selamat dari kuman.

the dipr 1

Dunking just got a lot easier

the dipr 2

persediaan sebelum mencelup

the dipr 3

masukkan biskut pada pencicah

the dipr 4

celup

the dipr 5

angkat

the dipr 6

juga didatangkan dalam bentuk gajah

the dipr 7

pandangan sisi gajah

the dipr 8

ada jugak bentuk singa

the dipr 9

pandangan sisi singa


Tapi sudu ni khas untuk biskut cicah biskut-biskut yang ada krim je macam oreo atau creamo dan sebagainya. Kalau biskut kering dengan biskut tongkat tu terpaksa la guna cara tradisional lagi hohoho.

cisdel cicah sususumber: thedipr

Kongsi Artikel

11 Responses to The Dipr: Sudu Khas Untuk Celup Biskut dalam Air

  1. Twit N View says:

    kini xtvt mencelup lebih mudah…
    kalau air panas tgn tak melecur, kalau air sejuk tgn tak mengecut…terbaik..

  2. haiqal says:

    Macam apa je.Kalau terlebih rendam,habis terpisah biskut tu.Then,tak dapat sangkut guna benda alah tu.*sumpah description aku gampang.HAHAHA

  3. syafiq says:

    still tak menyelesaikan masalah biskut terlebih rendam dan pecah berderai

  4. paeh says:

    citer skang aku dah lama tak makan oreo. kahkah!

  5. Ahmad Fikrizaman says:

    Rasa macam tak berguna je..

  6. hehe comel je sudu ni. inovatif btol otak penciptanya 😮

  7. farhanajafri says:

    celup ngn tgn pon boleh kot.. hahaha tp kreatif gax la tuan pny otak ni..

    jemput singgah ANASAURUS :)

  8. semata2 roti oreo.. cam la mkn roti oreo tiap2 ari.. -..-!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *