Gambar Layang-layang yang Unik dan Menarik

Published On 07/05/2011 | By cisdel | Menarik

Layang-layang sangat sesuai dimainkan di Malaysia kerana terdapat beberapa tempat yang selalu berangin dan mudah untuk menaikkan layang-layang. Ia mempunyai banyak corak dan bentuk yang unik dan menarik agar layang-layang itu kelihatan sangat cantik bila terbang di angkasa. Post kali ini kami ingin kongsikan gambar layang-layang yang sangat unik dan menarik.

kites-1

cantik burung kakak tua ni

kites-3

penyu terbang di angkasa hohoho

kites-8

ini mungkin burung hantu

kites-10

bendera berkibar di angakasa..

kites-11

makhluk pelik terbang

kites-12

kucing terbang

kites-13

ok lembu ni comel hahaha

kites-15

katak yang berwarna warni

kites-16

sedih je zirafah ni

kites-18

topeng pelik.. hahaha

kites-17

ganas je badak ni hahaha

kites-14

gajah ni tak comel =.="

kites-5

lebah-lebah comel

kites-6

lebah sekor

kites-9

sotong terbang!!!

kites-4

kuda belang haha

kites-2

ikan pari

Macam mana comel tak? geram tak? haha kalau geram petang ni ajak la kawan-kawan main layang-layang. Nak ajak lembu cisdel pon boleh :)

cisdel main layang-layangsumber: theazon

Kongsi Artikel

14 Responses to Gambar Layang-layang yang Unik dan Menarik

  1. HafizRahmab says:

    haha, nice one. lembu tu memang comel, 😛

  2. lembu terbang tu bukan cisdel ke? :grin2_ee:

  3. paeh says:

    ahahahaha… lelayang siti nur aini xde ke… hoho

    bendera berkibar di angakasa..

  4. adledash says:

    salam.

    klau layang2 siti nur aini ade, aku nak main..comel!

  5. Ahmad Fikrizaman says:

    Sotong tu cantik.. Tapi suka lembu cisdel lagi..

  6. Syakur Gunawan says:

    Saya sangat suka

  7. idhamiidakmal says:

    layang jelek

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *