Gambar Bola Sepak Bercorak Unik dan Menarik

Published On 17/04/2011 | By cisdel | Menarik

Biasanya bola sepak klasik hanya ada warna putih hitam sahaja. Semenjak dua menjak ni je bila dah maju ada banyak warna pada bola sepak ni. Suatu ketika dulu kami pernah kongsikan evolusi bola sepak yang digunakan dalam Piala Dunia memang cantik dan maju bola sepak tu semua. Post kali ini kami ingin kongsikan bola klasik tetapi dihiasi dengan pelbagai corak yang menarik :)

Bola sepak unik dan cantik 1

hitam putih yang menawan

Bola sepak unik dan cantik 2

warna dia agak sedap haha

Bola sepak unik dan cantik 3

biru!!!

Bola sepak unik dan cantik 4

biasa nampak ni jadi corak baju je..

Bola sepak unik dan cantik 5

semua ni corak ala-ala retro je..

Bola sepak unik dan cantik 6

bola kelabu

Bola sepak unik dan cantik 7

ok ni paling klasik haha

Bola sepak unik dan cantik 8

ni nama dia corak tartan.. tak tau sila google :)

Bola sepak unik dan cantik 9

hitam itu menawan kot

Bola sepak unik dan cantik 10

merah hijau lagi

Bola sepak unik dan cantik 11

sekali tengok macam ada rupa kawat duri je hohoho

Bola sepak unik dan cantik 12

dah rupa macam bola tenis je haha

Comel tak bola ni semua hahaha majoriti corak dia semua rupa corak tartan ala-ala macam rupa alas meja haha.

cisdel main bola lagisumber: meterdown

Kongsi Artikel

9 Responses to Gambar Bola Sepak Bercorak Unik dan Menarik

  1. adledash says:

    Salam…

    banyak tgk dah macam bantal..huahua~

  2. titan says:

    ni untuk main ke perhiasan aje nih,… :smirk1_ee:

  3. naimazmi96 says:

    bola nie bwat gna ken plikat ke pa 😛 :

  4. bola2 tu sesuai la kalau org scottish main. hehe 😛

  5. suffer8zine says:

    wahhhh lawa juga ni

  6. zik says:

    aku nak bola cisdel..hehe… smartnya, macam mana diaorang design kat kilang nie ek?? tertanya-tanya aku??

  7. Orang Akaun says:

    kat mana ada jual? nak beli ah wat hiasan

  8. ranting says:

    Pantesny ni bola d maenn di aula msjid sehabis tarawih,… pass kan corakny kain sarung ….. hahahahaha … :lol_ee:http://cisdel.com/wp-content/plugins/lmbbox-smileys/smileys/ee/lol.gif 😀

  9. muhamad soufee luqman says:

    bkpe dok bola warna-warni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *