Supercar Pagani Zonda C12 dalam Versi Lego

Published On 08/04/2011 | By cisdel | Gajet & Teknologi

Supercar memang menjadi kegilaan ramai terutamanya jejaka-jejaka kacak di luar sana. Walaupun mungkin tak mampu untuk dimiliki tetapi dapat tengok gambar atau beli model je pon dah cukup puas hati. Untuk post kali ini kami ingin kongsikan gambar Pagani Zonda C12 dalam versi lego yang sangat cool dan unik :)

Pagani Zonda C12 1

Pagani Zonda C12 1

Pagani Zonda C12 2

Pagani Zonda C12 2

Pagani Zonda C12 3

Pagani Zonda C12 3

Pagani Zonda C12 4

Pagani Zonda C12 4

Pagani Zonda C12 5

Pagani Zonda C12 5

Pagani Zonda C12 6

Pagani Zonda C12 6

Pagani Zonda C12 7

Pagani Zonda C12 7

Roadster Pagani Zonda C12 8

Pagani Zonda C12 8

Pagani Zonda C12 9

Pagani Zonda C12 9

Pagani Zonda C12 10

Pagani Zonda C12 10

Pagani Zonda C12 11

Pagani Zonda C12 11

Pagani Zonda C12 12

Pagani Zonda C12 12

Pagani Zonda C12 13

hohoho siap nampak enjin lagi tu

Pagani Zonda C12 14

Pagani Zonda C12 14

Pagani Zonda C12 15

Pagani Zonda C12 15

Cool dan sangat-sangat teliti hohoh tak mampu nak beli yang betul-betul boleh la cuba cari versi lego ni di pasaran haha
cisdel pagani zonda c12

sumber: aboutautoblog

Kongsi Artikel

6 Responses to Supercar Pagani Zonda C12 dalam Versi Lego

  1. suffer8zine says:

    perghhh agak2 berapa lama bende ni dibuat

  2. landax says:

    terbaiklah~siap ada enjin dan boleh bukak bonet lagi -)

  3. fathiah says:

    gempak sial kete lembu cisdel….. :snake_ee: :vampire_ee:

  4. Mr.Bintang says:

    kuasa lembu.. hahahahaha..

  5. nescafe_ais says:

    pergh…cool giler..

  6. tulip says:

    i like yellow…hu~

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *