Koleksi Gambar Boo, Anjing yang Sangat Comel di Internet

Published On 30/03/2011 | By cisdel | Comel

Sebelum ini kami pernah kongsikan gambar Maru, kucing paling comel di internet. Kini tibalah pula giliran Boo seekor anjing berjenis Pomeranian yang sangat comel macam bola berbulu haha. Tak percaya sila la baca post ini sampai habis ye :)

Boo, anjing yang sangat comel 1

muka baru bangun tido je haha

Boo, anjing yang sangat comel 2

Boo, anjing yang sangat comel 2

Boo, anjing yang sangat comel 3

Boo, anjing yang sangat comel 3

Boo, anjing yang sangat comel 4

Boo, anjing yang sangat comel 4

Boo, anjing yang sangat comel 5

Boo, anjing yang sangat comel 5

Boo, anjing yang sangat comel 6

Boo, anjing yang sangat comel 6

Boo, anjing yang sangat comel 7

Boo, anjing yang sangat comel 7

Boo, anjing yang sangat comel 8

Boo, anjing yang sangat comel 8

Boo, anjing yang sangat comel 9

Boo, anjing yang sangat comel 9

Boo, anjing yang sangat comel 10

Boo, anjing yang sangat comel 10

Boo, anjing yang sangat comel 11

Boo, anjing yang sangat comel 11

Boo, anjing yang sangat comel 12

Boo, anjing yang sangat comel 12

Boo, anjing yang sangat comel 13

Boo, anjing yang sangat comel 13

Boo, anjing yang sangat comel 14

Boo, anjing yang sangat comel 14

Boo, anjing yang sangat comel 15

Boo, anjing yang sangat comel 15

Boo, anjing yang sangat comel 16

Boo, anjing yang sangat comel 16

Boo, anjing yang sangat comel 17

Boo, anjing yang sangat comel 17

Boo, anjing yang sangat comel 18

Boo yang stylo hahaha macam Majin Bu

Boo, anjing yang sangat comel 19

Boo, anjing yang sangat comel 19

Boo, anjing yang sangat comel 20

Ala ciannya dia basah.. hahaha

Boo, anjing yang sangat comel 21

Ingat comel la tu pakai baju besbol? memang comel pon T_T

Boo, anjing yang sangat comel 22

Macho bergaya pakai spek hitam

Boo, anjing yang sangat comel 23

Boo, anjing yang sangat comel 23

Boo, anjing yang sangat comel 24

Boo, anjing yang sangat comel 24

Boo, anjing yang sangat comel 25

Excited sangat ko dapat keluar berjalan

Boo, anjing yang sangat comel 26

Booo!!! hahaha

Macam mana coomel kan? Walaupun anjing tergolong dalam golongan najis mughallazah tapi tak salah langsung kalau kita perhatikan dan mengagumi makhluk ciptaan Allah yang comel ini :) Ada banyak lagi gambar-gambar Boo yang comel ini. Sila lawat sumber kami kalau nak tengok semua

cisdel bergayasumber: damncoolpics, facebook rasmi Boo

Kongsi Artikel

21 Responses to Koleksi Gambar Boo, Anjing yang Sangat Comel di Internet

  1. eddy karma says:

    COMEL GILAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Rasa nak picit sampai pecah!!!! arghhhhhhhhhhhhh

  2. eddy karma says:

    alaaaaaa dont run plissssss. i just wanna cuddle u. lalalalala

  3. nur anis says:

    aaaaa…comelnya…nak pegang..tak boleh..tapi geram..dah macam anak patung je..

  4. APi says:

    macam cj7 aku tengok lame2..
    comey weh..

  5. annur says:

    😮 sgt2 comel!!!!

  6. suffer8zine says:

    dah macam patung je ni

  7. tulip says:

    ouw….muci..muci….come here baby..huhu…..

  8. niza-alexander says:

    kkkyyyaaa!!!!! very cute!!!! comey!

    geram tul tngok boo…

  9. sasa says:

    huiyoo~comeynye~baka ape ar ni?xpnah tgk pun?

    • admin says:

      baka Pomeranian.. haha google la tengok.. aku rasa ni dahkena trim banyak tu yang jadi macam ni haha

  10. iqa sensei says:

    ya Allah kawaiii!

  11. eiyda says:

    comeyyyy gileerr….. cam tedy bear!!!

  12. Tapi tetap najis berat la bang..hehehhe :snake_ee:

  13. nadhirah says:

    comel…tapi x mcm anjing pon…mcm teddy bear adalah… :lol_ee:

  14. ya Allah comelnya. mesti harga mahal gile 😛

  15. naimazmi96 says:

    mcm CJ7 je… 😯

  16. kain putih says:

    mesti kaya tuan dia nih..baju pet nih yg biasa2 je pon rm40 sehelai..kalo bergaya nih brapa lah agaknya..tp beliau sgt cumilll… 8)

  17. wanUSJ says:

    :snake_ee: Ngappppp!

  18. Moel Foul says:

    Comelnya Nak satu ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *