Handerpants: Pakaian Dalam Untuk Tangan Anda

Published On 29/03/2011 | By cisdel | Iklan Menarik

Anda biasa mengalami sengal-sengal otot tangan? Atau tangan anda sering kali melecet bila melakukan tugas-tugas berat? Kini anda tak perlu risau, terdapat produk yang sangat berkesan untuk mengatasi masalah berkenaan. Handerpants!!!!! Kegunaannya sama seperti seluar dalam tapi ia dipakai di tangan haha teruskan membaca untuk mengetahui keberkesanannya.

 

 

handerpants

Contoh penggunaan Handerpants

handerpants_fingerless_underwear_640_18

Handerpants beraksi haha

underwear for your hand

Dijamin selesa hohoho

pakaian dalam yang seksi

Muat untuk semua jenis tangan

Handerpants ini diperbuat daripada 95% cotton dan 5% Spandex. Ia dijamin selesa dan mudah dipakai. Kalau anda berminat mungkin boleh dapatkannya di sumber kami. Selain itu, terdapat BONUS untuk anda. Jika anda meminati lagu tema yang dimainkan di dalam video di atas, anda boleh download secara percuma di sumber kami :)

cisdel pantssumber: handerpants official website, damnhot

Kongsi Artikel

12 Responses to Handerpants: Pakaian Dalam Untuk Tangan Anda

  1. wuucin kimora says:

    jgn lucah sgt..nnti “BLOG TELURDIBASUH” zdpt cari makan :tongue_laugh_ee:

  2. haha comel je lembu cisdel. nmpk cm penyamun jepun. :lol_ee:

  3. Zarthana says:

    lol the video, HANDERPANTS HANDERPANTS HANDERPANTS :snake_ee: :snake_ee:

  4. mosyar says:

    hahaha. yg mcm seluar dalam wanita xde ke? hehee

    ni classic punya ni.

  5. adledash says:

    salam..

    darah…

    wu…wu….wu…….

    kenapa ada darah…….

    wuuuuuuuuuuu… T___________T

    *pengsan*

  6. Pingback: Blog paling kerap dilawati 2011 | Denaihati

  7. SobriMansor says:

    Uitssss….tangan pun skang nih pakai suar dalam…..hehehehe

  8. tulip says:

    nk pakai..nk pakai… ;p

  9. yati hassan says:

    salam..hai..nape di panggil ‘pakaian dalam’..?..kan pakai kat luar… :ohoh_ee:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *