Gambar Anak Kucing Menguap dengan Sangat Comel

Published On 27/03/2011 | By cisdel | Comel

Anak kucing memang sentiasa dapat menghiburkan kita dengan telatah manja dan comel mereka. Jika sebelum ini kami pernah kongsikan koleksi gambar anak kucing yang sangat comel, kali ini kami ingin tambah lagi gambar-gambar anak kucing comel. Tapi untuk post kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar anak kucing menguap dengan sangat comel pulak.

cute kitten yawning 1

Aku tak nampak mata putih kucing ni, ke memang speseis dia?

anak kucing menguap comel 2

yawwwnnnn~

anak kucing menguap comel 3

ni menguap ke jelir lidah ni hahaha :P

anak kucing menguap comel 4

aummmm hahaha

anak kucing mengantuk 5

alololo comel je mulut dia~

anak kucing comel mengantuk 6

dah rupa macam anak singa plak anak kucing ni hahaha

anak kucing comel mengantuk 7

hahahahahahahahaha

anak kucing comel mengantuk 8

woaahhh makan budak.. hahaha

anak kucing comel mengantuk 9

wuaarrgghhh~~~

anak kucing comel mengantuk 9

si kucing hitam

anak kucing comel mengantuk 11

menguap pon macam malas je.. hahaha

anak kucing comel mengantuk 12

sori kucing.. patung kat sebelah tu lagi comel.. hahaha

anak kucing comel mengantuk 13

kucing comel menguap hohoho

anak kucing comel mengantuk 14

ni menguap ke juih bibir? hohoho

kucing comel menguap 15

siap guling-guling menguap. ganas

anak kucing menguap comel 16

anak kucing menguap comel

anak kucing menguap comel 17

pergh siap tutup mulut tu menguap.. pandainyeeee haha

anak kucing menguap comel 18

comel je kucing ni

 

kucing seksi menguap 20

haha siap pose seksi meksi lagi kucing ni menguap

kucing kuning comel menguap 19

rawwrrr haha

Haha menurut kajian, kononnya kalau nampak ada orang atau mungkin kucing menguap.. Nanti secara automatik kita akan menguap dan jadi mengantuk jugak hohoho

cisdel baby mengantuk peningsumber: rgbpicture

Kongsi Artikel

29 Responses to Gambar Anak Kucing Menguap dengan Sangat Comel

  1. memel says:

    so cute lahhhhhhhhh ,,,,,tidak tahan tengok !!! serius,,nanti besar sya mau plihara binatang bnyak2!!

  2. Pingback: Koleksi Gambar Anak Haiwan-haiwan yang Sangat Comel | cisdel.com

  3. ain says:

    comey sgt…..gram nyer..!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *