Gambar Burung Kakak Tua Bermain Skateboard dengan Sangat Comel

Published On 20/03/2011 | By cisdel | Comel

Telatah haiwan-haiwan comel memang selalu mampu membuatakan kita tersenyum dan terhibur. Jika sebelum ini kami pernah memaparkan aksi-aksi comel anjing buat yoga, kali ini kami ingin kongsikan gambar burung kakak tua main skateboard pulak. Bukan calang-calang burung ni semua haha macam-macam skill yang diorang buat semoga anda terhibur.

parrots-skaters02

Burung kakak tua main skateboard 1

Burung kakak tua main skateboard 2

Burung kakak tua main skateboard 2

Burung kakak tua main skateboard 3

Burung kakak tua main skateboard 3

Burung kakak tua main skateboard 4

Burung kakak tua main skateboard 4

Burung kakak tua main skateboard 5

Burung kakak tua main skateboard 5

Burung kakak tua main skateboard 6

Burung kakak tua main skateboard 6

Burung kakak tua main skateboard 7

Burung kakak tua main skateboard 7

Burung kakak tua main skateboard 8

Burung kakak tua main skateboard 8

Burung kakak tua main skateboard 9

Burung kakak tua main skateboard 9

Burung kakak tua main skateboard 10

Burung kakak tua main skateboard 10

Burung kakak tua main skateboard 11

Burung kakak tua main skateboard 11

Burung kakak tua main skateboard 12

Burung kakak tua main skateboard 12

Burung kakak tua main skateboard 13

Burung kakak tua main skateboard 13

Burung kakak tua main skateboard 14

Burung kakak tua main skateboard 14

Secara jujurnya kami memang tak tahu langsung nama-nama skill bermain skateboard. Kalau sesiapa yang tau nama skill-skill yang ditunjukkan di atas tu sila la kongsikan ye hohoho.

cisdel main skateboardsumber: foolishmind

Kongsi Artikel

11 Responses to Gambar Burung Kakak Tua Bermain Skateboard dengan Sangat Comel

  1. Freaky says:

    hak2 gile melampau burung ni. Freaky pon x lepas nak main skateboard

  2. syzwnsrwk says:

    skateboard tu mcm pernah tengok dulu la.

    oh, masa budak2 main dgn jari :lol_ee:

  3. Wuucin Kimora says:

    boleh ke cisdel main skate? hahahha :tongue_wink_ee:

  4. Muhd Hafiz says:

    Nama skateboard ni Tech Deck! Tak sangka aku burung pun main :shock_ee:

  5. Lembu cisdel slalu xnk kalah kan? hhe

  6. suffer8zine says:

    hehhe cumil je burung tu

  7. tulip says:

    cute 😉

  8. Pingback: Gambar Burung Kakak Tua yang Comel dan Kelakar | cisdel.com

  9. hazim says:

    nama burung 2 bukan burung kakak tua… nama ye budgie or baji.. kecik je burung 2…sebab aku ada bela..hehee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *