Tutorial Membuat Roket Kertas yang Sangat Cool dan Hebat

Published On 14/03/2011 | By cisdel | Menarik, Trivia

Roket kertas adalah permainan yang boleh dianggap wajib kepada semua kanak-kanak. Siapa yang tak pernah main roket kertas adalah sangat rugi haha. Tapi jangan risau kerana kami akan kongsikan koleksi tutorial untuk membuat 12 roket kertas yang sangat cool, laju dan hebat hohoho.

Roket Kertas yang hebat 1

Glider

Roket Kertas yang hebat 2

Glider #2

Roket Kertas yang hebat 3

Silke

Roket Kertas yang hebat 4

Canard

Roket Kertas yang hebat 5

The Delta

Roket Kertas yang hebat 6

The Shuttle

Roket Kertas yang hebat 7

Gomez

Roket Kertas yang hebat 8

Locked

Roket Kertas yang hebat 9

The Hawkeye

Roket Kertas yang hebat 10

The Triplane

Roket Kertas yang hebat 11

The Needle

Roket Kertas yang hebat 12

Little Nicky

Haaa macam mana? teruja tak nak cuba? hahaha kalau nak cuba sila gunakan kertas recycle. Guna kertas soalan SPM dulu pon boleh haha jimatkan kertas sayangi pokok kita :)

cisdel roket kertas turbosumber: mediadump, guardian

Kongsi Artikel

19 Responses to Tutorial Membuat Roket Kertas yang Sangat Cool dan Hebat

  1. APi says:

    siyes awesome..
    terase nak g main gak sekarang..^^

  2. Mazhar says:

    Teringat zaman kanak-kanak….
    main roket dalam kelas..
    haha :lol_ee:

  3. aizuddin says:

    aku reti buat yg paling cikai je :embarrassed_ee:

  4. Freaky says:

    memang stylo rocket ni dan ade yang x penah buat.. thanx 4 share

  5. Adzriel AB says:

    anak akak ni tentu suka!

  6. Orang Akaun says:

    cool gila..aku reti buat 2 ja dariada semua2 tuh..

  7. syafiq says:

    slalunya orang yang suka main roket ni jepun sebab main lipat2 ni origami 😀

  8. tulip says:

    nmpk cm senangg..rupanyer susahhh…huhuhu…

  9. Dah cuba buat semua…

    The shuttel je yang tak boleh terbang…

    Yang lain semua power…

  10. ahmadhaikal says:

    mana kertas ni. mana..

  11. Muhammad Iqbal says:

    mana roket “SMART” x de ker…… 😡

  12. Izzah Atirah says:

    x wat “ROKET” len ker… yg lebih hbt & coool….. HEHEHEHEHE…. :p

  13. Izzah Atirah says:

    x der yg lebih hbt ker……. :p

  14. Muhammad Iqbal says:

    cptla…….. mane roketnye..

  15. Ar Met says:

    power kot.. dulu masa kecil ade gk main benda ni, sampai kt sekolah rendah bawak..

  16. Pingback: Cara-cara Untuk Membuat Bayang-bayang yang Sangat Cool dan Menakjubkan | cisdel.com

  17. lady nady says:

    comel la lembu cisdel tu..nak pic tu untuk bt hiasan pic boleh..heee thanz..:)

  18. NabilahSulaiman says:

    best la roket nie.. memang laju gila! SUPERB lah :)

  19. SHahrul says:

    memang cntik dan cool….. tapi susah nk buat…..dh try buat 1 memang laju betol….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *