Koleksi Gambar Terung Mutasi yang Sangat Unik

Published On 10/03/2011 | By cisdel | Menarik

Siapa yang tak kenal apa itu terung sila google terlebih dahulu. Seperti yang anda ketahui, terung biasanya berbentuk lonjong ataupun ada yang berbentuk sfera. Untuk post kali ini kami ingin kongsikan gamabr-gambar terung mutasi yang mempunyai bentuk lain daripada yang lain.

Terung Mutasi 1Terung Mutasi 2Terung Mutasi 3Terung Mutasi 4Terung Mutasi 5Terung Mutasi 6Terung Mutasi 7Terung Mutasi 8Terung Mutasi 9Terung Mutasi 10Terung Mutasi 11Terung Mutasi 12Terung Mutasi 13Terung Mutasi 14Terung Mutasi 15Terung Mutasi 16Terung Mutasi 17Terung Mutasi 18Terung Mutasi 19Terung Mutasi 20Terung Mutasi 21

Diharapkan takde la orang yang takut nak makan terung berbentuk pelik ni haha. Mengikut pengalaman, terung memang ada banyak bentuk-bentuk pelik. Sebenarnya ini adalah sebahagian daripada gambar-gambar sayur mutasi, ada banyak lagi gambar terung dan sayur yang unik lagi. Sila rujuk sumber kami untuk melihat semuanya.

cisdel makan terungsumber: korefan

Kongsi Artikel

11 Responses to Koleksi Gambar Terung Mutasi yang Sangat Unik

  1. Ikhwan says:

    Macam pelik je aku tengok gambar2 ni.. 😐

  2. fathiah says:

    comey =))))
    syg nk makan… nk frame jela haha…. 😀 :tongue_wink_ee:

  3. Freaky says:

    macam2 bentuk ade tapi nape tade bentuk lembu cisdel ? huu ampon

  4. suffer8zine says:

    heheh pelik betul terung ni, ade ke yg nk makan?

  5. Orang Akaun says:

    pandai terung tuh buat best..haha

  6. UpProfits says:

    Pelik tapi menarik..

  7. miszhelena says:

    cantek gile r terung tapi sayang nk makan. hahaha

  8. faizul says:

    fuh.. sungguh aku kagum dengan usaha sesiapa saja mengumpulkan gambar2 sebegini. Semuanya atas kuasa Tuhan kan!

  9. tulip says:

    bentuk terung tu………sesuatu lar..hahahh..

  10. Pingback: Koleksi Gambar Lemon Mutasi yang Sangat Unik | cisdel.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *