Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

Published On 09/03/2011 | By cisdel | Alam

Sama seperti manusia, terdapat juga haiwan-haiwan yang dilahirkan istimewa. Ada yang tak cukup kaki, ada yang berkepala dua dan sebagainya. Untuk post kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar binatang berkepala dua yang unik.

tikus berkepala 2

tikus berkepala 2

burung hantu berkepala 2

ini rupa macam burung hantu

kucing berkepala 2

kucing berkepala 2

kambing berkepala 2

ini mungkin kambing

iguana berkepala 2

ini mungkin iguana hohoho

ayam berkepala 2

ayam berkepala 2

kura-kura berkepala 2

kura-kura berkepala 2

cicak kepala dua

ini cicak ke? haha mungkin cicak gecko

kambing berkepala 2

ok anak kambing ni macam comel je.. hohoho

babi berkepala 2

babi berkepala 2

kura-kura berkepala 2

kura-kura berkepala 2

haiwan berkepala 2

ok aku tak pasti ini haiwan ape

kancil berkepala 2

aku rasa ini mungkin kancil ataupun rusa

Ada lagi beberapa gambar daripada sumber kami yang kami tak sampai hati nak letak. Jika anda berani dan berhati waja sila layari sumber kami untuk tengok lebih banyak gambar haiwan berkepala 2.

cisdel berkepala 2sumber: Damn Cool Pics

Kongsi Artikel

9 Responses to Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

  1. Orang Akaun says:

    scary gila mata kambing tuh..

  2. suffer8zine says:

    erkkk babai kepala dua pun ade

  3. shasha says:

    cam photoshop je?

  4. APi says:

    kura2 tu kachak..
    da macam cite catdog jek..
    keh keh keh..

  5. fikryn says:

    Uih.. aku tengok kura2 kepala dua tu dah macam kartun catdog plak..

  6. jerung says:

    2nd last tu labi2 kut,

  7. Hafiz says:

    Gambar binatang no.12 tu namenye labi-labi atau lelabi…

Leave a Reply to jerung Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *