Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

Published On 09/03/2011 | By cisdel | Alam

Sama seperti manusia, terdapat juga haiwan-haiwan yang dilahirkan istimewa. Ada yang tak cukup kaki, ada yang berkepala dua dan sebagainya. Untuk post kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar binatang berkepala dua yang unik.

two headed animals 01 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

tikus berkepala 2

two headed animals 02 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

ini rupa macam burung hantu

two headed animals 03 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

kucing berkepala 2

two headed animals 04 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

ini mungkin kambing

two headed animals 05 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

ini mungkin iguana hohoho

two headed animals 06 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

ayam berkepala 2

two headed animals 07 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

kura-kura berkepala 2

two headed animals 08 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

ini cicak ke? haha mungkin cicak gecko

two headed animals 10 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

ok anak kambing ni macam comel je.. hohoho

two headed animals 11 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

babi berkepala 2

two headed animals 12 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

kura-kura berkepala 2

two headed animals 14 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

ok aku tak pasti ini haiwan ape

two headed animals 15 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

aku rasa ini mungkin kancil ataupun rusa

Ada lagi beberapa gambar daripada sumber kami yang kami tak sampai hati nak letak. Jika anda berani dan berhati waja sila layari sumber kami untuk tengok lebih banyak gambar haiwan berkepala 2.

cisdel berkepala 2 Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Duasumber: Damn Cool Pics

Kongsi Artikel

9 Responses to Koleksi Gambar Haiwan Berkepala Dua

  1. Orang Akaun says:

    scary gila mata kambing tuh..

  2. suffer8zine says:

    erkkk babai kepala dua pun ade

  3. shasha says:

    cam photoshop je?

  4. APi says:

    kura2 tu kachak..
    da macam cite catdog jek..
    keh keh keh..

  5. fikryn says:

    Uih.. aku tengok kura2 kepala dua tu dah macam kartun catdog plak..

  6. jerung says:

    2nd last tu labi2 kut,

  7. Hafiz says:

    Gambar binatang no.12 tu namenye labi-labi atau lelabi…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>