Koleksi Animasi Gif Karakter Hantu Kak Limah Balik Rumah

Published On 07/03/2011 | By cisdel | Lawak, Menarik

Cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dan berjaya diterima oleh ramai orang. Banyak dialog-dialog atau perbuatan dalam cerita ni menjadi ikutan ramai. Untuk post kali ini kami ingin kongsikan animasi gif karakter Hantu Kak Limah yang dibuat oleh Technix dari forum Gempak.org. Sila tunggu seketika supaya gambar habis loading ye :)

gif usop hantu kak limah

Usop

Usop gif kelakar hantu kak limah

Usop jugak.. aku suka yang ini haha

gif Usop naik basikal

Usop naik basikal

Ucop gif berlari

Usop berlari

Pak Abu berlari gif hantu kak limah

Pak Abu berlari

Pak Abu berlari-lari hantu kak limah

Pak Abu jugak

gif Pak Jabit Hantu kak limah

Pak Jabit berlari

gif Hussin Hantu Kak limah Berlari

Hussin berlari

gif Johan Hantu kak limah

Johan berlari

Diulangi, gambar-gambar animasi ini semua bukan milik kami dan dihasilkan oleh Technix dari forum Gempak.org. Sila nantikan lebih banyak animasi daripada Technix yang kononnya akan memuat naik lebih banyak gambar dari masa ke semasa. Kalau yang belum tengok tu sila tonton di astro first ataupun beli dvd. Jangan download haha

cisdel ghostSumber: Technix dari forum Gempak.org

Kongsi Artikel

16 Responses to Koleksi Animasi Gif Karakter Hantu Kak Limah Balik Rumah

  1. suffer8zine says:

    heheh mmg kreatif dan rajin betul la

  2. aizuddin says:

    dy yg buat rupanya :kiss_ee:

  3. husseeeiinnn, hantu kak limahhhh :shock_ee:

    hehe xleh lupa intonasi usop time tkejut dlm dewan tu :snake_ee:

  4. lizz says:

    aku suke ngan pak abu!!!!hahahahaha.die lari muke xbley blah wei!!!!

  5. Orang Akaun says:

    kite bakorr…kite bakooorrr…

  6. MuhdBurn says:

    kita bakor je! hahaha

  7. Zarthana says:

    ni kasi masuk Tumblr, mesti masyuuuuk :snake_ee:

  8. wanluqman says:

    Paling suspen tunggu loading … ingat ltop hang

  9. elly says:

    suke ngn camera angle cmni.. 😀

  10. Technix says:

    Salam…wah..xsangka la masuk website cisdel… :tongue_laugh_ee:
    trimas ye…kalau x yah bagi penghargaan pon x pe…aq buat ni suke2 jer… 😀

    • admin says:

      salam.. ok bro terima kasih jugak :)
      kalau ada buat gif macam jugak lagi sila la roger ye :grin2_ee:

  11. ibu manje says:

    soley soley~ 😀 😉

  12. Technix says:

    soley2 dah siap..hehehe

  13. best best..usop lawak gilee..hahaha..lebih lawak dari johan ngan awie.

  14. darkpd says:

    sabor saje ler….

  15. Pingback: 11 Post Paling Menarik di Cisdel.com Sepanjang Tahun 2011 | cisdel.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *