Koleksi Gambar Anak Kucing Comel yang Sangat Menakjubkan

Published On 28/02/2011 | By cisdel | Comel

Kami memang sangat gemar untuk berkongsi gambar-gambar haiwan yang comel terutamanya gambar anak kucing comel. Sebelum ini pernah ada gambar Anak kucing sedih yang sangat comel, untuk post kali ini pula kami ingin kongsikan koleksi gambar-gambar anak kucing comel yang sangat mengagumkan:)

Anak Kucing Comel

Anak kucing comel 1

Anak kucing comel 1

Anak kucing comel 2

Anak kucing comel 2

Anak kucing comel 3

ok suka tengok kucing ni.. nampak macam sangat gemuk haha

Anak kucing comel 4

haha dia tengah jelir lidah ke tu?

Anak kucing comel 5

wuarrghhhhh ke rawwrrr?

Anak kucing comel 6

anak kucing pi shopping.. muka tak rela je

cutte kitten 7

:|

Anak kucing comel 8

Anak kucing comel 8

Anak kucing comel 9

Shopping beli barang dapur ye.. hohoho

Anak kucing comel 10

muka kerek je haha

Anak kucing comel 11

Anak kucing hitam :)

Anak kucing comel 12

Mata dia biru tu.. macam smart je

Anak kucing comel 13

Cuba teka anak kucing ni tengah buat ape? haha

Anak kucing comel 14

Anak kucing comel 14

Anak kucing comel 15

fuyo!! Putih bersih macam salji..

Anak kucing comel 16

Anak kucing comel 16

Anak kucing comel 17

Tengok ape tu? hohoho (berapa ekor kucing yang korang nampak hehe)

Anak kucing comel 18

Tengah fikir barang ape lagi yang tak cukup

Most Adorable Kittens Photographs 19

aku tak tahu ape expresi muka kucing ni sebenarnya

kucing comel 20

kucing tengah menggeliat kot haha

Comelkan gambar-gambar anak kucing ni semua? Walaupun aku bukan la penggemar kucing tapi terpegun jugak la tengok anak kucing comel ni semua.

cisdel baby comel kucingsumber anak kucing comel thewondrous, hoschie deviantart

Kongsi Artikel

67 Responses to Koleksi Gambar Anak Kucing Comel yang Sangat Menakjubkan

  1. rabiatul says:

    :lol_ee: comeyyyy

  2. dada says:

    hai nama saya adam

  3. muhammad haikal bin mohd kamal says:

    saya sangat suka kucing bulu lebat

  4. memel says:

    adui nahh,,kenapa bah ni tlampau comell

  5. Puteri Syibrah says:

    Kat mane Beli.., Nak Anak Kucing yg No.1 tuh…pleasseezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  6. Niniey Nazirah says:

    smua nyer cute lha 😀

  7. saya suka kucing yang paling kecil sebab dia comel

  8. Princess Niniey Nazierah says:

    saya plak suka kucing yg gebu2 cute lah blh jadi bantal pluk…….hihi……………..:D

  9. catty says:

    kiut btul tu kcing..klaw sya dpt tu kcing,sya snggup lg tdk pi skolh mau jga tu kcing!!I love cat!!!

  10. ain says:

    suke sgt ank kcing y tgah pkir nk bli ape,2….nmpak bjak….

  11. blossom says:

    tomey nya…. suka3..like3..hik3

  12. KUCING SAPERRR LA TUUHHH?

  13. sayang kucing says:

    so cute……nk satu boleh….

  14. hazirah says:

    grm betul laaaaaaa.I love you (>(>)>)>)

  15. shafie says:

    cute nye smue kucing ny,, sye mmg 100% pngmar kucing… :-)
    lw de agy pic kucing y cute,, p0st kn je kt my fb ~merdu lirik kaseh

  16. Kucingfanclub says:

    Cutenya!,rsa nak pegang, pelok&cium kucing2 ni smua.

  17. Kucingfanclub says:

    Saya ni memang sgt sygkn species kucing. Klaulh saya berkemampuan,niat di hati nak tolong & selamatkn semua kucing2 terbiar kat jalanan.

  18. hanis says:

    alahai………… comelnya kucing ni macam nak pegang
    je……………….. ish…… comel betul geramnya

  19. love sparks says:

    rasanya gambo kedua last tu reaksi kucing tgh tgk result exam hahaha

  20. Pingback: 11 Post Paling Menarik di Cisdel.com Sepanjang Tahun 2011 | cisdel.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *