Anjing-anjing Membuat Gaya Yoga dengan Sangat Comel

Published On 25/02/2011 | By cisdel | Comel

Aksi-aksi binatang yang comel memang mampu untuk mebuatkan kita tersenyum. Jika semalam kami kongsikan gambar-gambar beruang panda comel yang buat aksi kung fu, kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar anjing comel buat aksi yoga pulak. Hahaha sangat unik dan cantik gambar tu semua.

cute Yoga dogs

Anika

Yoga_dogs26

Tyler

Yoga_dogs25

Ramona

Yoga_dogs24

Suki

Yoga_dogs23

Tazz

Yoga_dogs22

Lola

Yoga_dogs21

Lilly

Yoga_dogs20

Jake

Yoga_dogs19

Curtis

Yoga_dogs18

Contie

Yoga_dogs17

Ceasar

Yoga_dogs16

Bobby

Yoga_dogs15

Aries

Yoga_dogs13

Mela

Yoga_dogs12

Matisse

Yoga_dogs11

Winnie

Yoga_dogs10

Nanuk

Yoga_dogs9

Granger

Yoga_dogs8

Max

Yoga_dogs7

Duke

Yoga_dogs6

Mela Twist

Yoga_dogs5

Romeo

Yoga_dogs4

Lili

Yoga_dogs3

Paris

Yoga_dogs2

Tiny

Yoga_dogs1

Sammy

Kami yakin ramai pembaca yang beragama Islam dan tidak membela anjing, tapi tak salah kalau kita tengok kecomelan anjing-anjing sambil belajar teknik-teknik yoga ni semua kan? hehe banyak lagi aksi menarik terdapat di sumber kami. Sila lawati :)

cisdel yogasumber: yogadogz

Kongsi Artikel

8 Responses to Anjing-anjing Membuat Gaya Yoga dengan Sangat Comel

  1. akmalhilmi says:

    comel gile ouhh

    kalo aku npk dpn mate
    aku follow skali
    hahaaha

  2. APi says:

    elastik tuh badan mereka..

    comel pulak tengok lame2..
    haha

  3. elly says:

    patut la sejak menjak ni dah x dengar bunyi ngonggok..
    mencari ketenangan upeye.. 😛

  4. daus says:

    haha, cisdel buat post maut ;p

  5. yoy says:

    comel yang last skali tu..haha

  6. shasha says:

    klaka giler oh.haha.ketawa sampai sakit pipi. :DD

  7. MYouCo says:

    haha…caesar paling kiut…winnie paling seksi :snake_ee:

  8. Pingback: Gambar Kucing Membuat Gaya Yoga dengan Sangat Comel | cisdel.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *