Gambar Haiwan dalam Kandungan yang Sangat Menakjubkan

Published On 17/02/2011 | By cisdel | Alam

Kebiasaannya kami akan paparkan gambar baby haiwan yang sangat comel. Kali ini kami ingin kongsikan sesuatu yang berbeza pula, gambar haiwan dalam kandungan dan dalam telur. Gambar ini bersumber daripada National Geographic “Extraordinary Animals in the Womb”. Gambar ini adalah daripada 3d ultrasound scan, grafik komputer dan juga kamera kecil yang diletakkan.

baby-elephant

baby elephant

baby-dolphin

baby dolphin

baby-puppy

baby puppy

baby-puppy-2

baby puppy 2

baby-puppy-3

baby puppy 3

baby-puppy-4

baby puppy 4

puppy-face

puppy face

baby-penguin

baby penguin

baby-penguin-2

baby penguin 2

penguin-egg

baby penguin 3

baby-shark

baby shark

Dah agak lama sebenarnya post ini ada dalam draft dan kami pon musykil kenapa post macam ni ada kat situ hohoho

cisdel mengandungsumber: thisblogrules

Kongsi Artikel

25 Responses to Gambar Haiwan dalam Kandungan yang Sangat Menakjubkan

  1. Milo Ais© says:

    Subhanallah….sungguh comel 😉

  2. usui says:

    whoaaaaaaaa

    tapi kenapa byk sgt gmbr puppy?? aku pun musykil neh haha

    lembu ngan kucing ngan kambing ngan arnab takda ka? nak tau juga macamana rupa baby kucing yg byk dlm perut ibunya..

Leave a Reply to usui Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *