Koleksi Gambar dan Video Maru, Kucing Comel yang Sukakan Kotak

Published On 17/12/2010 | By cisdel | Comel

Untuk post kali ini kami ingin kongsikan koleksi gambar-gambar dan video Maru si kucing yang gemuk, comel, malas dan sukakan kotak. Tak kenal siapa Maru? Ish ish ish.. kesian.. hahaha takpe sila tonton video di bawah ni dulu untuk berkenalan dengan Maru.

dah kenal dengan Maru? ok mari kita tengok lebih banyak lagi gelagat si Maru ini

kucing comel 1

muka steam je dapat sikat.. haha

kucing comel 2

bergolek-golek atas lantai

Dkucing comel 3

ada kotak je masuk.. hohoho

Dkucing comel 4

kucing gemuk terbaring atas lantai.. hohoho

Dkucing comel 5

warrghh makan budak... hahaha

kucing comel 6

posing maut dalam kotak

kucing comel 7

saya tau saya comel hehehe >.<

kucing comel 8

ini tempat tido si Maru.. muka steam je dapat kotak.. hahaha

kucing comel 9

haha padan muka kena mandi..

kucing comel 10

buat muka kesian + comel plak si maru ni

kucing comel 11

kotak besar ke kecik ke.. semua dia sumbat masuk..

kucing comel 12

"ye.. saya mengaku.. saya memang comel.." kata Maru

kucing comel 13

asalkan boleh sumbat je ko ni Maru

kucing comel 13

kucing jadi mangsa kerakusan tuan dia.. hahaha

kucing comel 14

kucing mata sepet dok dalam kotak..

kucing comel 15

beraksi di sinki

kucing comel 16

purrrr...

kucing comel 17

bersantai-santai. hahaha

kucing comel 18

main dengan toy baru.. hohoho

kucing comel 19

bergolek-golek sampai jatuh.. hohoho

Macam mana? comelkan? hahaha kalau nak tengok lebih banyak aksi comel lagi sila layari sumber kami, laman web rasmi si Maru ni ye hohoho.

cisdel main kotaksumber: I am Maru

Kongsi Artikel

34 Responses to Koleksi Gambar dan Video Maru, Kucing Comel yang Sukakan Kotak

  1. mizz mahizan says:

    hahahaha..comey tol dia… :lol_ee:

  2. Ikhwan says:

    Giler kentang la kucing ni. Suka sangat dengan kotak πŸ˜€

  3. fina fento says:

    bangga dia..jadi kucing pn femes kan?

  4. eiyamickey says:

    Awww, sgt comel ! Die memang comel. Dulu pernah nmpk. And yeahh, dia sgt fanatik dengan kotak. >< Comel ehh ! :lol_ee:

  5. mogobja says:

    hot boys? tidak pandang lagi stelah nmpak maruuu!

  6. ciki says:

    comel3

  7. paeh says:

    muat ke cisdel masuk dalam kotak…? =.=’

  8. syafiqah says:

    yeah…cisdel pon nk pemes boh lam kotak..hahaha :snake_ee:

  9. mike says:

    nice one abg topo.

  10. Encik MT says:

    wah! Lembu cisdel pun sedaya upaya nak jadik comey cam maru.haha!

  11. safiya says:

    ayok!rasa macm nak gigit ja dia..ish kalau kucing nih piya punya..mmg dah lama sumbat dlm mulot..haissshh..geram!!!!

  12. Toshio says:

    waaa..jatuh ranking kecomelan lembu cisdel.. πŸ˜›

  13. ainzulaikha says:

    comelnya maru, dah la gemok, ish, jadi bola baling jugak maru ni nanti.. hehe comel..

    maru photogenik.. hahahahhaa

  14. ainzulaikha says:

    testing… πŸ˜•

  15. FaLiSha says:

    tgelak2 sowg2 tgk Si Maru ini…geram tgk…comey sgt…mok2 lak tu… πŸ˜‰

  16. Orchid says:

    si maru…ai likeee..siap ada blog sendiri..jenama sendiri..malah pernah memenangi award di you tube lagikk..femes seluruh donia..
    keterujaan pd si maru sampai ai add blog dia..suker suker πŸ˜€

  17. Ahmad Zaki says:

    Assalamualaikum….

    Memang kucing adalah haiwan yang mudah jinak dan manja dengan orang yang memberinya makan minum dan menjaganya..

    Kucing Maru ni mcm boleh berkawan dengan kucing Garfield je… lebih kurang je perangainya.

    Maru ni kucing betina.. so sesiapa yang ada kucing jantan yg nak dijodohkan dengan Maru, silahlah hantar borang permohonan yg telah lengkap diisikan ke tuan kucing itu.. hhaaa…5x πŸ˜›

  18. redha says:

    dapat peluk sedap!! πŸ˜›

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *