Gambar Haiwan Menguap yang Sangat Kelakar

Published On 08/12/2010 | By cisdel | Lawak

Kami memang suka kongsikan gelagat haiwan-haiwan yang menarik di cisdel.com. Haha untuk post kali ini kami ingin kongsikan gambar haiwan-haiwan menguap dengan sangat comel. Mungkin korang pon akan menguap sekali bila tengok gambar ni.

gambar haiwan menguap 1

rasanya ini anak gorila menguap

gambar haiwan menguap 2

monyet menguap

gambar haiwan menguap 3

siapa tau ini binatang ape?

gambar haiwan menguap 4

panda menguap

gambar haiwan menguap 5

musang menguap.. haha ada rupa macam firefox

gambar haiwan menguap 6

belajar cara untuk menguap bersama... (xtau apa nama binatang ni)

gambar haiwan menguap 7

harimau menguap

gambar haiwan menguap 8

harimau menguap lagi.. mengantuk wooo

gambar haiwan menguap 9

wuarggghhh mengantuk

gambar haiwan menguap 10

besar gila mulut ko rimau.. hahaha

gambar haiwan menguap 11

comel giler zirafah ni menguap.. hahaha

gambar haiwan menguap 12

king Julius menguap.. hahaha

gambar haiwan menguap 13

ni singa ke rimau? hohoho

gambar haiwan menguap 14

babun menguap.. hahaha

gambar haiwan menguap 15

hahaha besar giler mulut badak air ni menguap..

gambar haiwan menguap 16

singa menguap.. rawrrr!

gambar haiwan menguap 17

dugong menguap eh.. dugong ke anjing ni? hahaha

gambar haiwan menguap 18

lawak giler kuda belang ni menguap..

gambar haiwan menguap 19

pergh siap posing maut binatang ni menguap.. hahaha

gambar haiwan menguap 19

comel je anak singa ni menguap..

gambar haiwan menguap 20

wuaaarrrrgggghhhhhh zzzzzz

Pergh mengantuk la plak bila tengok gambar ni semua.. hahaha comel giler.. jom tido ~.~

cisdel baby menguapsumber: stellasmagazine

Kongsi Artikel

34 Responses to Gambar Haiwan Menguap yang Sangat Kelakar

  1. sickchild72 says:

    ahahah dugong? anjing?
    weh bukan babi ke? ahahahahHAHAHA.

    dangggg.

  2. Megat Azfar says:

    haha..aku tengok pon nak menguap sekali

  3. suffer8zine says:

    pape pon x leh jugak kalahkan badak

  4. H.P.B Blog says:

    hahaha
    betul lah
    macam musang firefox
    ekekkeke :snake_ee:

  5. tina says:

    comeynyeeeeeeeeeee…XD

  6. mie says:

    zirafah paling comel..
    hahaa

  7. Apa menguap tak tutp mulut..haha 8P

  8. iqa says:

    panda kecik tuh comel gile 😛
    tibe ghase nk tdo balik nih.. hish

  9. Izzat Aziz says:

    Ni mesti kes tengok champion league tido lambat.. :grin2_ee:

  10. paeh says:

    muka lembu lu rasa nak lempang aje… haha

  11. zureen says:

    haha! anak harimau tu paling comel!!

  12. Akram says:

    Rase nak lempang je gorila tu..he3.

  13. yan says:

    comel2 nya..hee

  14. Titirara says:

    Waa , comel binatang bile menguap . secara otomatik nye tira rase ngntok sgt . huhu

  15. gadissemasa says:

    king julius tu macam jelir lidah je . hehehe

    apsal panda tu mcm kecik gila ?

    comel la mereka . rasa nak peluk 😀

  16. Pingback: Gambar Haiwan Duduk dengan Sangat Comel dan Kelakar | cisdel.com

  17. kakachan says:

    memang la nguap ni sakit bejangkit. aku dah nguap dah ni.

  18. fairy says:

    babi lahh . memang tlinga dye cm2 , tu la babi hutan nmenye..pham.hehe

  19. aku try jawab apa yang kau tak tahu
    1. coatis
    2. baboon
    3. singa betina
    4. babi. gigi dia bukan gigi anjing. dan dugong tak gitu. ni babi gemuk gila tunggu nak jadi bacon je

Leave a Reply to paeh Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *